Dít zijn de favoriete werkplaatsprijzen van jouw klanten

Natuurlijk zet jij je marketing ook voor after-sales in. Want ondanks dat we soms de ‘luxe’ hebben dat de werkplaatsplanning al de komende weken gevuld is, is de werkplaats de plek waar je zowel je loyale als nieuwe klanten wilt verwelkomen.

Nu kun je ervoor kiezen voornamelijk reactieve middelen in te zetten en je planning mondjesmaat gevuld te zien raken. Een boost in aanvragen behaal je echter wanneer er ook iets te halen valt. Een spel-en-win element waarbij je een prijs kan winnen om te verzilveren in de werkplaats. Een goede trigger om een kans te wagen. Ook wanneer je nog geen trouwe klant bent in de desbetreffende werkplaats.

Maar wat bied je dan aan? We adverteren massaal met kortingen, weggevers, gratis seizoenschecks.. Maar wat ziet jouw toekomstige werkplaatsbezoeker als leukste extra?

Wij lieten de keuze aan de klant! Na een spel te spelen hebben de winnaars keuze uit de volgende werkplaatsprijzen:

  • Een kortingsbon van 10% bij aanschaf van officiële accessoires;
  • Een wasbeurt in combinatie met onderhoud;
  • Gratis vervangend vervoer;
  • Gratis Seizoenscheck.

Tientallen mensen hebben een mooie prijs mogen uitkiezen. Met stipt op 1: gratis vervangend vervoer! Een extra stukje service voor je klant die tijdens de werkplaatsafspraak zijn geliefde auto moet missen.

Het gratis vervangend vervoer wordt op de voet gevolgd door de wasbeurt in combinatie met onderhoud. Op een goede tweede plaats staat dus… een brandschone auto!

De derde plek wordt vervuld door de 10% kortingsbon, inwisselbaar bij aanschaf van originele accessoires. Natuurlijk is seizoen hier een belangrijke factor op. Grote kans dat in voorbereiding van de wintersport een dergelijke bon nog geliefder is!

De gratis seizoenscheck is de minst gekozen extra tijdens de after-sales campagne.

Goede input voor jouw volgende after-sales campagne?

DAAG ONS UIT

Gerelateerde blogs

DTC Media ontzorgt, ook voor After de Sales
DTC Media ontzorgt, ook voor After de Sales

Je kent DTC Media van de gedrukte mailings, e-mail marketing, (actie)websites, bannering, introductie-evenementen en andere middelen die gericht zijn op de verkoop van nieuwe auto’s…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer