Ook een volle werkplaatsplanning?

Jouw klant of prospect aanspreken op zijn komende APK is niet zo ingewikkeld. DTC Media verzorgt al jaren APK-reminders voor veel dealerbedrijven, mooi op tijd en indien gewenst inclusief kenteken en uiterste APK-datum. En gelukkig: ook na het in werking treden van de AVG zijn data van onbekende merkrijders én vreemd merkrijders in je rayon nog steeds beschikbaar!

Werkplaats

Wanneer jouw klant of prospect toe is aan onderhoud, is echter wat lastiger in te schatten. Maar ook daar heeft DTC Media verschillende pakkende concepten voor ontwikkeld. Wat dacht je van de actiematige ‘Strippenkaart’ of ‘Bonnenboekje’, beide vol voordeel. Een digitale quiz waarna gebruikers zelf een keuze kunnen maken tussen diverse werkplaatsacties of de succesvolle ‘Mattenset-mailing’ en 0%-BTW-actie? Stuk voor stuk actiematige concepten met éénzelfde doel: het vullen van jouw werkplaats!

Ook een volle werkplaatsplanning? Neem dan contact met ons op!

Neem contact op

 

Gerelateerde blogs

Dít zijn de favoriete werkplaatsprijzen van jouw klanten
Dít zijn de favoriete werkplaatsprijzen van jouw klanten

Natuurlijk zet jij je marketing ook voor after-sales in. Want ondanks dat we soms de ‘luxe’ hebben dat de werkplaatsplanning al de komende weken gevuld…

Lees deze blog
DTC Media ontzorgt, ook voor After de Sales
DTC Media ontzorgt, ook voor After de Sales

Je kent DTC Media van de gedrukte mailings, e-mail marketing, (actie)websites, bannering, introductie-evenementen en andere middelen die gericht zijn op de verkoop van nieuwe auto’s…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer