Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat
Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische piloot? Ga dan gerichter aan de slag voor een beter resultaat. Want als autobedrijf kun je e-mailmarketing, website en online advertising het beste combineren met gedrukte media. Juist die combinatie van online en offline automotive marketing werkt!
De direct mailing is een tastbare, persoonlijke benadering met een hoge attentiewaarde. Je kunt zowel klanten als vreemd merk rijders een maatwerk aanbod doen, zoals een inruilvoorstel op de huidige auto. En met een advertentie in media die door jouw doelgroep worden gelezen, trek je ook aandacht. Niet in de plaats van, maar juist in aanvulling op je online activiteiten resulteert dat in hoge respons!
+ hogere brand-awareness
+ hogere herinnering
+ hogere ROI
+ betere Customer Experience
Dat is de kracht van cross-mediaal!
Alle cijfers op een rij? Bekijk onze actuele factsheet.
Laat jouw online marketing en offline communicatie elkaar dus versterken! Informeer je prospects zowel op internet als met gedrukte middelen, dat heeft de meeste kracht. DTC Media heeft de expertise voor een crossmediale aanpak van jouw automotive marketing in huis. Én de producten, waarover wij je graag maatwerk advies geven: