Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat

Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische piloot? Ga dan gerichter aan de slag voor een beter resultaat. Want als autobedrijf kun je e-mailmarketing, website en online advertising het beste combineren met gedrukte media. Juist die combinatie van online en offline automotive marketing werkt!

De direct mailing is een tastbare, persoonlijke benadering met een hoge attentiewaarde. Je kunt zowel klanten als vreemd merk rijders een maatwerk aanbod doen, zoals een inruilvoorstel op de huidige auto. En met een advertentie in media die door jouw doelgroep worden gelezen, trek je ook aandacht. Niet in de plaats van, maar juist in aanvulling op je online activiteiten resulteert dat in hoge respons!

 

+ hogere brand-awareness

+ hogere herinnering

+ hogere ROI

+ betere Customer Experience

Dat is de kracht van cross-mediaal!

Alle cijfers op een rij? Bekijk onze actuele factsheet.

Bekijk factsheet

Laat jouw online marketing en offline communicatie elkaar dus versterken! Informeer je prospects zowel op internet als met gedrukte middelen, dat heeft de meeste kracht. DTC Media heeft de expertise voor een crossmediale aanpak van jouw automotive marketing in huis. Én de producten, waarover wij je graag maatwerk advies geven:

Mijn rol bij dtc media: Projectmanager

Annemarie Frankhuisen
Annemarie Frankhuisen

IJsselstein

Gerelateerde blogs

4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?

Direct mailing met externe adresselectie… Mag het nog? Wij stellen je graag gerust: het mag. Ook na de komst van de nieuwe privacywet is het…

Lees deze blog
Door de ogen van de klant #1
Door de ogen van de klant #1

Wij spraken met Mariëtte van den Berg van Motorhuis. Ze is de ‘last woman standing’ op de marketingafdeling, is verantwoordelijk voor zes merken en houdt…

Lees deze blog
Door-to-door: ga ervoor!
Door-to-door: ga ervoor!

Door-to-door: ga ervoor! Huis-aan-huis verspreiding is een aloude en beproefde methode om informatie in één keer met een grote doelgroep te delen. Is deze werkwijze…

Lees deze blog
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics

DTC Media Online is officieel Datatrics Gold Partner! Datatrics is een Customer Data Platform (CDP) dat webshops en websites in staat stelt om de online…

Lees deze blog
DTC Media Online zet in samenwerking met Adcalls dynamische call tracking in
DTC Media Online zet in samenwerking met Adcalls dynamische call tracking in

Wat doet Adcalls? Veel bedrijven meten alleen webconversies, terwijl klanten ook vaak telefonisch converteren. Zeker wanneer de order groot, complex of urgent is. Adcalls koppelt…

Lees deze blog
DTC Media zet zich in voor stichting Present
DTC Media zet zich in voor stichting Present

Het hele jaar door waarderen wij de fijne samenwerking met onze klanten en relaties enorm. In de laatste maand van het jaar, in het kader…

Lees deze blog
Expert Blog: Het Nut van Niets
Expert Blog: Het Nut van Niets

De grafisch designers van DTC Media Online zijn onmisbaar voor ons én onze klanten. Bij bijna elk product, van website tot brochure, zijn zij betrokken.…

Lees deze blog
Expert Blog: Meten is Weten
Expert Blog: Meten is Weten

Waarom doet de ene webpagina het beter dan de andere? Waarom vallen conversies op je website soms tegen? Kunnen bezoekers op je website de informatie…

Lees deze blog
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook

Genereer extra leads met dynamische leadcampagnes via Facebook 7,6 miljoen Nederlanders scrollen dagelijks door hun Facebook-tijdlijn heen. Dit maakt Facebook één van de belangrijkste marketingkanalen,…

Lees deze blog
Google Update, word Page Experience Proof
Google Update, word Page Experience Proof

Gebruikerservaring speelt al enige tijd een rol in SEO, maar vanaf 2021 wordt het belangrijker dan ooit. Google heeft een nieuw algoritme update aangekondigd: de…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer