De Online Showroom Planner

Plan je afspraken 100% conform het corona protocol

Plan je afspraken 100% conform het corona protocol

De Online Showroom Planner. Een slimme tool die het voor je klanten mogelijk maakt om eenvoudig en snel, maar 100% conform het corona protocol, een afspraak in te plannen. Hiermee hoef je dus geen ingewikkelde schema’s op te stellen, waarin je handmatig het aantal bezoekers binnen een bepaald tijdslot bijhoudt.

De Online Showroom Planner in het kort

De Online Showroom Planner is een slimme tool die je helpt je afspraken eenvoudig te stroomlijnen. De klant doorloopt de volgende stappen:

✔️ Kies de vestiging die je wil bezoeken en selecteer een datum
✔️ Kies een tijdslot voor je bezoek
✔️ Dien je aanvraag online in
✔️ Ontvang een bevestiging van je afspraak

Samen stellen we een maximum in voor het aantal bezoekers gedurende 1 tijdslot. In het geval van de huidige regelgeving afhankelijk van het aantal verdiepingen dat je showroom telt. Is het tijdslot vol? Dan kan de klant automatisch niet meer voor dit tijdstip kiezen.

Snel en eenvoudig

De planner kan eenvoudig door ons geplaatst worden op een DTC Media Online website, maar is ook aan te leveren als iFrame voor een eigen plaatsing. Uiteraard adviseren wij je indien gewenst over een goede implementatie in je website en de aansluiting op je huidige processen.

De gepersonaliseerde Online Showroom Planner is leverbaar vanaf:

€ 495,-

Natuurlijk denken wij ook graag mee over het koppelen van de juiste leadopvolging of een maatwerk oplossing die nog beter past bij jullie processen.

 

Vraag hier direct de Online Showroom Planner aan!

Gerelateerde blogs

💛 Valentijn
💛 Valentijn

De dag van de liefde Nog 20 nachtjes slapen tot de dag van de liefde, Valentijnsdag. Wij kunnen niet wachten natuurlijk, en hebben PostNL al…

Lees deze blog
4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Aan de slag met video en voice-over
Aan de slag met video en voice-over

Wist je dat 75% van de autokopers gedurende het aankoopproces in aanraking komt met video? Videocontent wordt steeds toegankelijker en in toenemende mate ingezet. Met…

Lees deze blog
Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat!
Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat!

Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat! Campagnes rondom bedrijfswagens, of je nou online bent, tv kijkt of radio luistert, ze vliegen je momenteel om…

Lees deze blog
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet

Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken

We zijn officieel partner geworden van CDK Global, de leverancier van dealer management systemen (DMS) zoals Autoline en EVA. Met deze samenwerking zetten wij een…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020

Het online zoekgedrag van de consument leert ons veel over de huidige interesses van onze klanten en is tevens een goede graadmeter voor wat de…

Lees deze blog
De croissant opstelling van DS Automobiles Nederland
De croissant opstelling van DS Automobiles Nederland

Afgelopen week mochten we voor DS Automobiles Nederland mooie sfeerbeelden maken in de luxe DS Store van Wassink Autogroep. De foto’s worden met name gebruikt…

Lees deze blog
De splinternieuwe showroom van Harrie Arendsen
De splinternieuwe showroom van Harrie Arendsen

Deze maand bestaat de Motivatie op Maandag maar liefst een jaar en dat willen we vieren! Daarom blikken we met onze klanten terug op de…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Dealertalk
Dealertalk

Afgelopen week mochten de deuren van de showrooms weer (op afspraak) worden geopend! Om een goed beeld te krijgen van de huidige situatie zijn we…

Lees deze blog
Dealertalk #2
Dealertalk #2

De eerste inspirerende serie Dealertalk video’s met Van Poelgeest, Liewes Roden, en Louwman Dealer Groep waren een groot succes! In deze video’s vroegen we hen…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer