Door-to-door: ga ervoor!
Huis-aan-huis verspreiding is een aloude en beproefde methode om informatie in één keer met een grote doelgroep te delen. Is deze werkwijze met de komst van online communicatie achterhaald? Wij bewijzen je graag van niet.
Veel consumenten houden er nog steeds van: het op tafel uitspreiden van reclamefolders, op zoek naar leuke producten en mooie aanbiedingen. Natuurlijk heeft een deel van de mensen gekozen voor een ‘nee-nee’ of ‘nee-ja’ sticker, maar dat is slechts 20-25%. Ruim driekwart van de 6 miljoen huishoudens in ons land zegt gewoon ‘ja’ tegen jouw aanbod.
Wat kun je aanbieden en hoe?
Vrijwel alles. Je kunt salesgericht denken en jouw nieuwe voorraadauto’s of occasions onder de aandacht brengen. In een actiekrant op A3 formaat bijvoorbeeld, 4 tot wel 12 pagina’s, gevouwen naar A4. Met een opvallend design en gekoppeld aan showdagen nodig je in één keer jouw gehele rayon uit! Of werk aan je naamsbekendheid en imago en presenteer jouw autobedrijf in een mooie folder. Je aftersales-omzet verhoog je met een actie-flyer waarin je werkplaatsaanbiedingen verwerkt zijn. Bijvoorbeeld op coupons om uit te knippen, daar zijn de mensen nog altijd gek op.
Nog meer opvallen op de deurmat?
Wij halen je out-of-the-box met een afwijkend ontwerp, een speciale stansvorm of andere maatwerk creatie. Vinden we leuk! En de consument kán jouw boodschap niet missen. Ook een kleine bijlage behoort tot de mogelijkheden, bijvoorbeeld een give-away of een item waarmee de ontvanger naar je showroom moet komen.
Een paar cent per consument
Huis-aan-huis verspreiding is dus een laagdrempelige manier om bij jouw doelgroep op de koffie te komen. En dat tegen zeer lage kosten, want een actiekrantje heb je al vanaf 5 cent per stuk. De bezorging gaat via PostNL of Axender en met segmentatie maak je jouw campagne nog effectiever. Daarmee kunnen wij specifieke postcodegebieden overslaan of juist toevoegen. Ons team heeft expertise en veel ervaring, tot landelijk verspreide kranten aan toe.
Krachtig combineren
Moderne online communicatie heeft de aloude reclamefolder dus niet overbodig gemaakt, maar biedt wel nieuwe kansen. Want de combinatie zorgt voor extra kracht! Koppeling van jouw huis-aan-huis drukwerk met een (actie)website, banners en/of e-mailmarketing: wij denken graag met je mee richting de sterkste opstelling. Jij bepaalt het doel, wij verzorgen de middelen!
Van deur tot deur? Die van ons staat voor je open.