Door-to-door: ga ervoor!

Huis-aan-huis verspreiding is een aloude en beproefde methode om informatie in één keer met een grote doelgroep te delen. Is deze werkwijze met de komst van online communicatie achterhaald? Wij bewijzen je graag van niet.

Veel consumenten houden er nog steeds van: het op tafel uitspreiden van reclamefolders, op zoek naar leuke producten en mooie aanbiedingen. Natuurlijk heeft een deel van de mensen gekozen voor een ‘nee-nee’ of ‘nee-ja’ sticker, maar dat is slechts 20-25%. Ruim driekwart van de 6 miljoen huishoudens in ons land zegt gewoon ‘ja’ tegen jouw aanbod.

Wat kun je aanbieden en hoe?

Vrijwel alles. Je kunt salesgericht denken en jouw nieuwe voorraadauto’s of occasions onder de aandacht brengen. In een actiekrant op A3 formaat bijvoorbeeld, 4 tot wel 12 pagina’s, gevouwen naar A4. Met een opvallend design en gekoppeld aan showdagen nodig je in één keer jouw gehele rayon uit! Of werk aan je naamsbekendheid en imago en presenteer jouw autobedrijf in een mooie folder. Je aftersales-omzet verhoog je met een actie-flyer waarin je werkplaatsaanbiedingen verwerkt zijn. Bijvoorbeeld op coupons om uit te knippen, daar zijn de mensen nog altijd gek op.

Nog meer opvallen op de deurmat?

Wij halen je out-of-the-box met een afwijkend ontwerp, een speciale stansvorm of andere maatwerk creatie. Vinden we leuk! En de consument kán jouw boodschap niet missen. Ook een kleine bijlage behoort tot de mogelijkheden, bijvoorbeeld een give-away of een item waarmee de ontvanger naar je showroom moet komen.

Een paar cent per consument

Huis-aan-huis verspreiding is dus een laagdrempelige manier om bij jouw doelgroep op de koffie te komen. En dat tegen zeer lage kosten, want een actiekrantje heb je al vanaf 5 cent per stuk. De bezorging gaat via PostNL of Axender en met segmentatie maak je jouw campagne nog effectiever. Daarmee kunnen wij specifieke postcodegebieden overslaan of juist toevoegen. Ons team heeft expertise en veel ervaring, tot landelijk verspreide kranten aan toe.

Krachtig combineren

Moderne online communicatie heeft de aloude reclamefolder dus niet overbodig gemaakt, maar biedt wel nieuwe kansen. Want de combinatie zorgt voor extra kracht! Koppeling van jouw huis-aan-huis drukwerk met een (actie)website, banners en/of e-mailmarketing: wij denken graag met je mee richting de sterkste opstelling. Jij bepaalt het doel, wij verzorgen de middelen!

Van deur tot deur? Die van ons staat voor je open.

Neem contact op

Mijn rol bij dtc media: Projectmanager

Joshua Nahafahik
Joshua Nahafahik

IJsselstein

Gerelateerde blogs

4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet

Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?

Direct mailing met externe adresselectie… Mag het nog? Wij stellen je graag gerust: het mag. Ook na de komst van de nieuwe privacywet is het…

Lees deze blog
Door de ogen van de klant #1
Door de ogen van de klant #1

Wij spraken met Mariëtte van den Berg van Motorhuis. Ze is de ‘last woman standing’ op de marketingafdeling, is verantwoordelijk voor zes merken en houdt…

Lees deze blog
DTC Media zet zich in voor stichting Present
DTC Media zet zich in voor stichting Present

Het hele jaar door waarderen wij de fijne samenwerking met onze klanten en relaties enorm. In de laatste maand van het jaar, in het kader…

Lees deze blog
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook

Genereer extra leads met dynamische leadcampagnes via Facebook 7,6 miljoen Nederlanders scrollen dagelijks door hun Facebook-tijdlijn heen. Dit maakt Facebook één van de belangrijkste marketingkanalen,…

Lees deze blog
Google Update, word Page Experience Proof
Google Update, word Page Experience Proof

Gebruikerservaring speelt al enige tijd een rol in SEO, maar vanaf 2021 wordt het belangrijker dan ooit. Google heeft een nieuw algoritme update aangekondigd: de…

Lees deze blog
Haal jij het maximale uit Google My Business?
Haal jij het maximale uit Google My Business?

Google My Business is een belangrijke gratis SEO tool die, indien optimaal ingezet, voor een betere vindbaarheid binnen Google zorgt. Eigenlijk is het niet meer…

Lees deze blog
Herwers Groep zeer positief over eerste resultaten Maandprijs Vergelijker
Herwers Groep zeer positief over eerste resultaten Maandprijs Vergelijker

De Herwers Groep is de eerste klant waarvoor we de Maandprijs Vergelijker hebben mogen inzetten. Door middel van een actiematige mail voorzien ze hun klanten…

Lees deze blog
Hoe maak je optimaal gebruik van de ‘See-fase’ in de Automotive Customer Journey?
Hoe maak je optimaal gebruik van de ‘See-fase’ in de Automotive Customer Journey?

Hoe maak je optimaal gebruik van de ‘See-fase’ in de Automotive Customer Journey? Als mensen nog niet bekend zijn met je dealerbedrijf, hoe zorg je…

Lees deze blog
Jouw autobedrijf optimaal vindbaar met Google Mijn Bedrijf
Jouw autobedrijf optimaal vindbaar met Google Mijn Bedrijf

Jouw autobedrijf optimaal vindbaar met Google Mijn Bedrijf Wanneer mensen via Google zoeken naar jouw autobedrijf, zijn er drie mogelijkheden waarop je in de zoekresultaten…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer