Inspiratie op locatie

Volvo Dealer Harrie Arendsen

Inspiratie op locatie – Volvo Dealer Harrie Arendsen

De dealerwebsite van onze klant geldt in onze ogen als een volwaardige vestiging. En we durven zelfs nog een stapje verder te gaan. 

“ Wij geloven dat je website misschien wel je belangrijkste vestiging is… “ 

We vinden het daarom erg belangrijk om goed te onderzoeken wat de verwachtingen zijn van deze ‘vestiging’ en hoe we die verwachtingen gezamenlijk kunnen realiseren. Het verhaal van onze klant, de identiteit en hun ambities zijn hierin voor ons leidend.

We komen daarom graag met een klein team inspiratie op locatie opdoen. We willen je écht leren kennen. Wat maakt jou tot wie je bent en waarom kiezen klanten én medewerkers voor jouw dealerbedrijf. Alleen als we je DNA begrijpen, kunnen we de online vestiging uniek en uitgesproken maken. Omdat we momenteel de nieuwe dealerwebsite voor Volvo Dealer Harrie Arendsen bouwen, gingen we met precies dit doel op bezoek in Hengelo (OV). 

Hoewel de vestiging in Doetinchem letterlijk(!) bij ons om de hoek zit, reden we toch naar Hengelo vanwege de bijzondere opzet van deze locatie. Of zoals ze zelf zeggen: ‘Een duurzame droom die werkelijkheid is geworden’. De perfecte plek om erachter te komen wat Harrie Arendsen drijft, wat ze maakt tot wie ze zijn en hoe ze de toekomst voor zich zien. De gehele ochtend heeft Pim Kalfs, Coördinator Sales & Marketing, ons verteld over de missie, visie en werkwijze van Harrie Arendsen. En natuurlijk hebben we een uitgebreide rondleiding gehad. De manier waarop Harrie Arendsen naar werkgeverschap en zakendoen kijkt vonden we hierbij levensgroot op de muur:

Jou verder helpen:

“Met elkaar, vanuit Passie en Respect voor Mens, Milieu en Profit Ambassadeurs creëren.”

Verder gaan start dichtbij


Met een flinke dosis kennis en informatie reden we aan het einde van de ochtend, na een heerlijke lunch verzorgd door Pim, weer richting Doetinchem. Nu is het aan ons om de doorvertaling te maken. Wij hebben er zin in! 

We willen Pim en Volvo Dealer Harrie Arendsen enorm bedanken voor hun gastvrijheid. Houd onze website en nieuwsbrief in de gaten om de ontwikkelingen te volgen en natuurlijk het eindresultaat te bewonderen. To be continued…

 

Mijn rol bij dtc media: Online Marketing Manager

Marije van Bergen van der Grijp
Marije van Bergen van der Grijp

Doetinchem

Gerelateerde blogs

4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet

Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?

Direct mailing met externe adresselectie… Mag het nog? Wij stellen je graag gerust: het mag. Ook na de komst van de nieuwe privacywet is het…

Lees deze blog
Door de ogen van de klant #1
Door de ogen van de klant #1

Wij spraken met Mariëtte van den Berg van Motorhuis. Ze is de ‘last woman standing’ op de marketingafdeling, is verantwoordelijk voor zes merken en houdt…

Lees deze blog
Door-to-door: ga ervoor!
Door-to-door: ga ervoor!

Door-to-door: ga ervoor! Huis-aan-huis verspreiding is een aloude en beproefde methode om informatie in één keer met een grote doelgroep te delen. Is deze werkwijze…

Lees deze blog
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics

DTC Media Online is officieel Datatrics Gold Partner! Datatrics is een Customer Data Platform (CDP) dat webshops en websites in staat stelt om de online…

Lees deze blog
DTC Media Online zet in samenwerking met Adcalls dynamische call tracking in
DTC Media Online zet in samenwerking met Adcalls dynamische call tracking in

Wat doet Adcalls? Veel bedrijven meten alleen webconversies, terwijl klanten ook vaak telefonisch converteren. Zeker wanneer de order groot, complex of urgent is. Adcalls koppelt…

Lees deze blog
DTC Media zet zich in voor stichting Present
DTC Media zet zich in voor stichting Present

Het hele jaar door waarderen wij de fijne samenwerking met onze klanten en relaties enorm. In de laatste maand van het jaar, in het kader…

Lees deze blog
Expert Blog: Het Nut van Niets
Expert Blog: Het Nut van Niets

De grafisch designers van DTC Media Online zijn onmisbaar voor ons én onze klanten. Bij bijna elk product, van website tot brochure, zijn zij betrokken.…

Lees deze blog
Expert Blog: Meten is Weten
Expert Blog: Meten is Weten

Waarom doet de ene webpagina het beter dan de andere? Waarom vallen conversies op je website soms tegen? Kunnen bezoekers op je website de informatie…

Lees deze blog
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook
Genereer extra leads met dynamische automotive leadcampagnes via Facebook

Genereer extra leads met dynamische leadcampagnes via Facebook 7,6 miljoen Nederlanders scrollen dagelijks door hun Facebook-tijdlijn heen. Dit maakt Facebook één van de belangrijkste marketingkanalen,…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer