Ranking the DTC Stars

Een online vrijmibo saai? Zeker niet!

Een gezellige online vrijdagmiddagborrel

DTC Media Online staat bekend om zijn gekke en gezellige feestjes en borrels. Maar je raadt het al, ook dat kan nu niet… Mike Slutter besloot daarom om zelf de slingers op te hangen. Hij betitelde zichzelf als Quizmaster en organiseerde Ranking The DTC Stars oftewel een online vrijdagmiddagborrel met gezelligheid en vooral veel interactiviteit. 

De deelnemende collega’s moesten DTC’ers gaan ranken. Vervolgens heeft onze Quizmaster het spel in elkaar gezet. Voordat dat onze DTC’ers konden beginnen hadden zij natuurlijk een bier- of wijntje en een lekkere versnapering nodig. Dus lag er woensdag een pakketje op de mat. Mike had echt alles tot in de puntjes geregeld! 

Ranking

Vrijdag om 15:30 uur was het dan eindelijk zo ver. Het moment waar iedereen de hele week al naar uit had gekeken, het moment dat je er eindelijk achter zou komen hoe collega’s over je denken en het moment dat je samen het begin van het weekend ging vieren. Quizmaster Mike opende feestelijk en begon met de instructies: pak je eigen ranking en het borrelpakket erbij dan kunnen we beginnen. In totaal hadden we 5 vragen waar we onze collega’s op konden ranken: 

  • Welke collega heeft de gekste hobby? 
  • Welke collega is de ideale schoonzoon/ dochter? 
  • Welke collega huilt het snelst bij een zielige film?
  • Welke collega is het grootste feestbeest?
  • Welke collega is de slechtste coureur?

 

Het grootste feestbeest van DTC Media Online is geen verrassing…

Vijf collega’s mochten hun motivatie toelichten bij hun ranking. Zo kwamen we toch meer over elkaar te weten. We hebben gelachen om de meest creatieve en grappige motivaties. Over een ding waren we het allemaal eens het grootste feestbeest van DTC zonder twijfel Frans. En de motivatie? Die was eigenlijk niet nodig.

De totale stand bleef tot het eind spannend. Maar er kan er maar één de winnaar zijn. En dat is geworden: Bryan!! Hij kent zijn collega’s het beste (of heeft het beste gegokt 😉 ). Deze vrijmibo was niet alleen hartstikke leuk, maar onze collega’s hebben elkaar weer beter leren kennen! Samen gingen onze DTC Stars het weekend en ze proosten nog lang en gelukkig.

 

 

Mijn rol bij dtc media: Planner & applicatiebeheerder

Mike Slutter
Mike Slutter

Doetinchem

Gerelateerde blogs

💛 Valentijn
💛 Valentijn

De dag van de liefde Nog 20 nachtjes slapen tot de dag van de liefde, Valentijnsdag. Wij kunnen niet wachten natuurlijk, en hebben PostNL al…

Lees deze blog
4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Aan de slag met video en voice-over
Aan de slag met video en voice-over

Wist je dat 75% van de autokopers gedurende het aankoopproces in aanraking komt met video? Videocontent wordt steeds toegankelijker en in toenemende mate ingezet. Met…

Lees deze blog
Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat!
Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat!

Bedrijfswagen rijders bereiken? Zó doe je dat! Campagnes rondom bedrijfswagens, of je nou online bent, tv kijkt of radio luistert, ze vliegen je momenteel om…

Lees deze blog
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet

Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken

We zijn officieel partner geworden van CDK Global, de leverancier van dealer management systemen (DMS) zoals Autoline en EVA. Met deze samenwerking zetten wij een…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020

Het online zoekgedrag van de consument leert ons veel over de huidige interesses van onze klanten en is tevens een goede graadmeter voor wat de…

Lees deze blog
De croissant opstelling van DS Automobiles Nederland
De croissant opstelling van DS Automobiles Nederland

Afgelopen week mochten we voor DS Automobiles Nederland mooie sfeerbeelden maken in de luxe DS Store van Wassink Autogroep. De foto’s worden met name gebruikt…

Lees deze blog
De Online Showroom Planner
De Online Showroom Planner

Plan je afspraken 100% conform het corona protocol De Online Showroom Planner. Een slimme tool die het voor je klanten mogelijk maakt om eenvoudig en…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Dealertalk
Dealertalk

Afgelopen week mochten de deuren van de showrooms weer (op afspraak) worden geopend! Om een goed beeld te krijgen van de huidige situatie zijn we…

Lees deze blog
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?

Direct mailing met externe adresselectie… Mag het nog? Wij stellen je graag gerust: het mag. Ook na de komst van de nieuwe privacywet is het…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer