Download onze gratis social posts

En breng je klanten op de hoogte van wat wél kan

Wat kan er nog wél, informeer je klant

Ruim 8,4 miljoen mensen zagen onze minister president begin deze week een tweede lockdown aankondigen. Dit betekent dat we ons opnieuw zullen moeten aanpassen aan de omstandigheden, waar we de komende periode mee te maken krijgen. 

Direct de volgende ochtend namen we, weliswaar in iets minder grote getalen, deel aan een livestream van Automotive Online. Peter Niesink, algemeen directeur van de BOVAG, wist de noodgedwongen aanpassingen treffend samen te vatten:

“Doe actief je marketing, benader je klanten. In deze tijd zijn de regels strak maar je kunt op afstand veel doen. Dit vraagt om ondernemerschap en actieve benadering van je klant op afstand.”

Deze lockdown zorgt ervoor, dat we ondernemen opnieuw creatief moeten aanpakken. Er zijn nog veel dingen die je wél kunt doen. Dingen die je juist nú kan doen. De fysieke showroom is weliswaar gesloten, maar op afstand en online kunnen we nog steeds veel voor onze klanten betekenen.

En wij dus ook voor jou! We hebben een aantal afbeeldingen voor je klaargezet, die je kosteloos kunt gebruiken om je klanten te informeren over de richtlijnen. Bijvoorbeeld op je social media. Bekijk én download deze hieronder!

 

Variant 1

 

Variant 2

Aanpassingen of wijzigingen?

Onze designers zijn op korte termijn vrijgemaakt om je snel te kunnen helpen met het aanpassen van je visuals. Zodat jouw klanten direct, helder en volledig geïnformeerd kunnen worden over de maatregelen. Kleine aanpassingen doen we in deze periode als service, aanpassingen of nieuwe visuals die wat meer tijd vergen, doen we in overleg tegen een tijdelijk gereduceerd tarief. Wij staan voor je klaar! Neem via onderstaand formulier direct contact met ons op.

 

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Gerelateerde blogs

💛 Valentijn
💛 Valentijn

De dag van de liefde Nog 20 nachtjes slapen tot de dag van de liefde, Valentijnsdag. Wij kunnen niet wachten natuurlijk, en hebben PostNL al…

Lees deze blog
4 online kansen voor de automotive sector
4 online kansen voor de automotive sector

De eerste week dat Nederland massaal thuis bleef, leert ons veel over het veranderende online (koop)gedrag. Ook vanuit China, waar men al sinds januari binnen…

Lees deze blog
7 social media-trends in automotive marketing
7 social media-trends in automotive marketing

7 social media tips voor automotive marketing Voor autodealers is de inzet van social media nu belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken social media volop bij…

Lees deze blog
Aan de slag met video en voice-over
Aan de slag met video en voice-over

Wist je dat 75% van de autokopers gedurende het aankoopproces in aanraking komt met video? Videocontent wordt steeds toegankelijker en in toenemende mate ingezet. Met…

Lees deze blog
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet
Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet

Benut de kracht van de combinatie crossmediale inzet, voor het beste resultaat Zet je vaak advertenties in en doe je dat eigenlijk op de automatische…

Lees deze blog
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair
Black Friday ook binnen de automotive zeer populair

Black Friday ook binnen de automotive zeer populair Black Friday wordt ook binnen de automotive de laatste jaren steeds populairder. Zo zijn wij in november…

Lees deze blog
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken
CDK en DTC Media Online gaan samenwerken

We zijn officieel partner geworden van CDK Global, de leverancier van dealer management systemen (DMS) zoals Autoline en EVA. Met deze samenwerking zetten wij een…

Lees deze blog
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?
Dag van de Privacy, klaar om ‘m te vieren?

Vandaag, op 28 januari, is het de Europese Dag van de Privacy. Hoewel het pas sinds 2007 een officiële dag is, werd in 1981 op…

Lees deze blog
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020
De 10 Nederlandse online automotive zoektrends van 2020

Het online zoekgedrag van de consument leert ons veel over de huidige interesses van onze klanten en is tevens een goede graadmeter voor wat de…

Lees deze blog
De veranderende koopintenties in de automotive branche
De veranderende koopintenties in de automotive branche

Vorige week publiceerden wij een blog over de 4 online kansen binnen de automotive branche. Heb je hem gemist? Lees de blog dan hier terug.…

Lees deze blog
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?
Direct Mailing met externe adresselectie… Mag het nog?

Direct mailing met externe adresselectie… Mag het nog? Wij stellen je graag gerust: het mag. Ook na de komst van de nieuwe privacywet is het…

Lees deze blog
Door de ogen van de klant #1
Door de ogen van de klant #1

Wij spraken met Mariëtte van den Berg van Motorhuis. Ze is de ‘last woman standing’ op de marketingafdeling, is verantwoordelijk voor zes merken en houdt…

Lees deze blog
Door-to-door: ga ervoor!
Door-to-door: ga ervoor!

Door-to-door: ga ervoor! Huis-aan-huis verspreiding is een aloude en beproefde methode om informatie in één keer met een grote doelgroep te delen. Is deze werkwijze…

Lees deze blog
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics
DTC Media Online officieel Goldpartner van Datatrics

DTC Media Online is officieel Datatrics Gold Partner! Datatrics is een Customer Data Platform (CDP) dat webshops en websites in staat stelt om de online…

Lees deze blog
DTC Media Online schakelt op
DTC Media Online schakelt op

DTC Media Online heeft in de afgelopen periode een stevige professionaliseringsslag gemaakt. Van product gestructureerd, zijn we getransformeerd naar een volledig klant gestructureerde aanpak. Bovendien…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer