De Digitale Revolutie in een Stroomversnelling

6 Trends op gebied van Mobiliteit

The Great Re-set. Wat is het nieuwe normaal?

Er wordt gezegd dat de tijd waarin we nu leven de geschiedenis in zal gaan als The Great Re-set. Corona is een onverwachte maar onvermijdelijke factor in ons dagelijkse leven geworden. Het zorgt ervoor dat reeds bestaande ontwikkelingen in een stroomversnelling zijn beland en er vele nieuwe trends hun intrede hebben gedaan. Naarmate de crisis langer duurt, groeit ook de verwachting dat the Great Re-set zal leiden tot een blijvende verandering, met als gevolg een definitieve breuk met hoe het was. We zijn samen op weg naar een ‘nieuw normaal’.

The Great Re-set heeft invloed op iedereen. Maar betekent niet voor iedereen hetzelfde. Zie het als een persoonlijke reset, op het gebied van werk maar ook van je privéleven. De gemene deler zit hem echter in de sterk toegenomen focus op het hier en nu. Een absolute verandering in onze manier van leven, de manier waarop we bewegen, interacteren, aankopen doen en consumeren.

Voeg daar een onzekere toekomst aan toe en het gevolg is dat we onze focus verleggen van de lange termijn, de stip op de horizon, naar de korte termijn. Het maakt dat we snel en flexibel moeten kunnen bijsturen als onze omgeving daar om vraagt. En het heeft daarmee een directe invloed op ons vak als marketeers waardoor een fundamentele wijziging in aanpak noodzakelijk is. Met een consumer journey gebaseerd op een grotere fysieke afstand dan ooit tevoren, speel je in op deze veranderende markt. Het is de nieuwe default, die opgeschaald kan worden naarmate maatregelen versoepelen. En het komt tegelijkertijd tegemoet aan een veranderend consumentengedrag, dat sowieso al gaande was.

Door collectieve keuzes te maken, definiëren we samen het nieuwe normaal. Voor de korte én voor de lange termijn. Hier tijdig op inspelen en leidend in durven zijn, bepaalt wie er als winnaars en wie als verliezers uit deze cruciale periode zullen komen.

 

Deze Whitepaper is een must-read voor iedere Automotive Marketeer.”

Frans Huetink – Directeur DTC Media Online

 

De 6 belangrijkste trends op gebied van Mobiliteit

In de Whitepaper zoomen we in op 6 metatrends, die van grote invloed zijn op onze keuzes ten aanzien van mobiliteit en van directe invloed zijn op de Automotive Branche. We splitsen ze op in bestaande trends die in de eerder genoemde stroomversnelling zijn beland en nieuwe trends die met name vanwege de corona crisis hun intrede hebben gedaan. Vul het formulier hieronder in en ontvang de Whitepaper gratis.

 



Mijn rol bij dtc media: Blogger

DTC Media Online
DTC Media Online

Doetinchem

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer