7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren en Kia laat dat in een cross mediale landelijke campagne zien wat hij in 7 jaar allemaal moet doorstaan. Bij wijze van spreken natuurlijk. XXS Amsterdam heeft dit met een precies 7 seconden durende animatie ijzersterk gevisualiseerd. Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Kia Nederland
Project
7 years in 7 seconds
Categorie
Online
URL
https://www.kia.com/nl/over-kia/de-kwaliteit-van-kia/
7 years in 7 seconds
Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen

Mathijs Hebbink

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren en Kia laat dat in een cross mediale landelijke campagne zien wat hij in 7 jaar allemaal moet doorstaan. Bij wijze van spreken natuurlijk. XXS Amsterdam heeft dit met een precies 7 seconden durende animatie ijzersterk gevisualiseerd. Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen. 

In opdracht van Kia Motors Nederland mocht DealerDesk en uitgevoerd door DTC media er voor zorgen dat de website er technisch minstens zo tof uitziet. En laten wij daar nou dé specialist in zijn! De navigatie door de pagina is compleet per scroll met als groot pluspunt dat de doorlopende beelden op de achtergrond niet worden onderbroken doordat er tussen pagina’s heen en weer geklikt moet worden. Een visueel feestje! Het overzicht houdt de bezoeker door een speciaal geprogrammeerde tijdlijn die laat zien waar je je op de pagina bevindt.


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Front-end

  • Project management

Een visueel feestje!

Maar er is nóg een voordeel. Kia heeft hiermee namelijk nagenoeg volledige controle over de volgorde waarin de content wordt aangeboden. Alsof je naar een commercial kijkt word je als vanzelf meegenomen in het verhaal. Je start met de beleving en eindigt met de mogelijkheid om contact op te nemen met een dealer bij jou in de buurt. Deze nieuwe methodiek biedt voordelen ten opzichte van de conventionele multi-page websites met traditionele navigatie flows. Je kunt namelijk veel gerichter sturen op conversie. Kortom, eindeloze creatieve maar vooral ook strategische mogelijkheden. 

Ben je nieuwsgierig geworden? Bezoek dan vooral even de site van Kia. Ben je daarna net zo enthousiast als wij over het eindresultaat? Neem dan contact met ons op, we horen graag wat we voor jou kunnen betekenen. 

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Mathijs Hebbink
Mathijs Hebbink

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht: twee belangrijke…

Bekijk deze case
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom

Hoe bewegen we bestaande klanten om langs te komen naar de showroom? Via e-mail hebben we een selectie klanten van Auto Hoogenboom gemaild met een…

Bekijk deze case
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto geven, biedt…

Bekijk deze case
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Een bewezen succesformule
Een bewezen succesformule

Interactieve campagnes met een hoge ‘funfactor’, het is een bewezen succesformule. De funfactor trekt de aandacht en het interactieve aspect houdt deze aandacht vervolgens vast.…

Bekijk deze case
Ford Puma – Kinetic Email
Ford Puma – Kinetic Email

Beweging veroorzaken. Dát willen we! Met onze advertenties, met email marketing, eigenlijk met onze promotionele activiteiten in het algemeen. We willen dat de ontvanger in…

Bekijk deze case
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’

Kia Motors Nederland gaf aan wat meer aandacht te willen besteden aan hun (gedeeltelijk) elektrische en hybride modellen. Aan ons werd daarom de vraag gesteld…

Bekijk deze case
Kopen, leasen of toch financieren?
Kopen, leasen of toch financieren?

Om het de klanten van Zeeuw en Zeeuw zo makkelijk mogelijk te maken hebben we in een e-mail ter promotie van de Kia Sportage de…

Bekijk deze case
Leadgeneratie via e-mail
Leadgeneratie via e-mail

E-mail is binnen de automotive een belangrijk kanaal voor leadgeneratie! Toch zien we dat mede door de complexiteit van de customer journey binnen de automotive…

Bekijk deze case
Marketing automation in de praktijk
Marketing automation in de praktijk

De juiste boodschap, op het juiste moment, op de juiste plaats en bij de juiste persoon. Marketing automation gaat al flink wat jaren mee, maar…

Bekijk deze case
Online Taxatie Module op dasweltauto.nl
Online Taxatie Module op dasweltauto.nl

Onlangs is op dasweltauto.nl, de occasionsite van PON, een geoptimaliseerde variant van de Online Taxatie Module (OTM) online gegaan. Op deze dealerwebsite vind je meer…

Bekijk deze case
Opel Dealer Liewes Roden implementeert Online Verkoopmodule
Opel Dealer Liewes Roden implementeert Online Verkoopmodule

Het stond al langere tijd op zijn lijstje. Hendrik Liewes, verantwoordelijk voor marketing en verkoop bij Opel Dealer Liewes Roden, zag namelijk al succesvolle cases…

Bekijk deze case
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s

Het aanbieden van een online taxatie mogelijkheid is een must-have voor iedere importeur. De consument doorloopt hierbij enkele eenvoudige stappen en komt daarmee te weten…

Bekijk deze case
Stap in als een Koning(in)
Stap in als een Koning(in)

Klanten en vreemd merk rijders van De Waal Autogroep kregen wel een héél royaal aanbod in deze Rijk & Uitgerust campagne. Wij mochten meedenken van…

Bekijk deze case
Van Mossel – Big Data occasions
Van Mossel – Big Data occasions

Een grote voorraad occasions (2.000+), die kan wisselen per minuut. De prijs verandert of de auto is verkocht. Hoe ga je hier goed mee om…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer