7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren en Kia laat dat in een cross mediale landelijke campagne zien wat hij in 7 jaar allemaal moet doorstaan. Bij wijze van spreken natuurlijk. XXS Amsterdam heeft dit met een precies 7 seconden durende animatie ijzersterk gevisualiseerd. Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Kia Nederland
Project
7 years in 7 seconds
Categorie
Online
URL
https://www.kia.com/nl/over-kia/de-kwaliteit-van-kia/
7 years in 7 seconds
Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen

Mathijs Hebbink

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren en Kia laat dat in een cross mediale landelijke campagne zien wat hij in 7 jaar allemaal moet doorstaan. Bij wijze van spreken natuurlijk. XXS Amsterdam heeft dit met een precies 7 seconden durende animatie ijzersterk gevisualiseerd. Een prestigeproject dat de kwaliteit van de nieuwe modellen van Kia onder de aandacht moet brengen. 

In opdracht van Kia Motors Nederland mocht DealerDesk en uitgevoerd door DTC media er voor zorgen dat de website er technisch minstens zo tof uitziet. En laten wij daar nou dé specialist in zijn! De navigatie door de pagina is compleet per scroll met als groot pluspunt dat de doorlopende beelden op de achtergrond niet worden onderbroken doordat er tussen pagina’s heen en weer geklikt moet worden. Een visueel feestje! Het overzicht houdt de bezoeker door een speciaal geprogrammeerde tijdlijn die laat zien waar je je op de pagina bevindt.


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Front-end

  • Project management

Een visueel feestje!

Maar er is nóg een voordeel. Kia heeft hiermee namelijk nagenoeg volledige controle over de volgorde waarin de content wordt aangeboden. Alsof je naar een commercial kijkt word je als vanzelf meegenomen in het verhaal. Je start met de beleving en eindigt met de mogelijkheid om contact op te nemen met een dealer bij jou in de buurt. Deze nieuwe methodiek biedt voordelen ten opzichte van de conventionele multi-page websites met traditionele navigatie flows. Je kunt namelijk veel gerichter sturen op conversie. Kortom, eindeloze creatieve maar vooral ook strategische mogelijkheden. 

Ben je nieuwsgierig geworden? Bezoek dan vooral even de site van Kia. Ben je daarna net zo enthousiast als wij over het eindresultaat? Neem dan contact met ons op, we horen graag wat we voor jou kunnen betekenen. 

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Mathijs Hebbink
Mathijs Hebbink

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’

Kia Motors Nederland gaf aan wat meer aandacht te willen besteden aan hun (gedeeltelijk) elektrische en hybride modellen. Aan ons werd daarom de vraag gesteld…

Bekijk deze case
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s

Het aanbieden van een online taxatie mogelijkheid is een must-have voor iedere importeur. De consument doorloopt hierbij enkele eenvoudige stappen en komt daarmee te weten…

Bekijk deze case
Van Mossel – Big Data occasions
Van Mossel – Big Data occasions

Een grote voorraad occasions (2.000+), die kan wisselen per minuut. De prijs verandert of de auto is verkocht. Hoe ga je hier goed mee om…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer