De Bedrijfswagen Actiemaand van Motorhuis

Zeg het met video

De Bedrijfswagen Actiemaand van Motorhuis

De maand maart stond voor Motorhuis in het teken van bedrijfswagens. Met de Bedrijfswagen Actiemaand, voorheen bekend als de Bestelwagen Besteldagen, vestigen zij alle aandacht op hun brede assortiment aan multifunctionele bedrijfswagens. Dit doen heel slim ze door het inzetten van video.

De campagne, die tot 31 maart loopt, heeft een lokale insteek meegekregen. Er werd namelijk één format gemaakt, dat negen keer is opgenomen met steeds een verkoper van de een andere vestiging in de hoofdrol. Daarnaast is er één overkoepelende video gemaakt die Motorhuis merkbreed kan inzetten.

Efficiënt en coronaproof

Het grote voordeel van deze aanpak zit hem in de efficiëntie. Er was slechts één opnamedag nodig in Leiden, waarbij de verkopers in tijdsloten aanwezig waren voor de opname van hun video. Helemaal coronaproof dus. Vervolgens werden de gemaakte opnames aangevuld met een fragment uit de landelijke Opel Campagne, om de herkenbaarheid voor de consument nog eens extra te versterken.

De negen lokale videos zijn ingezet in negen lokale YouTube campagnes, een Facebook campagne is het betreffende rayon en uiteraard uitgezet via de social kanalen van de vestiging zelf. De tiende algemene video is ingezet als single ad op LinkedIn.

Het team van Motorhuis was zo te spreken over het proces en het resultaat, dat de opnames voor The Big Event inmiddels al gepland staan. Ook hierbij kiezen ze voor één concept, dat doorvertaald wordt naar de afzonderlijke vestigingen. Zo zal ook die campagne zo persoonlijk mogelijk worden gemaakt, zonder aan herkenbaarheid en corporate identiteit in te leveren.

Het resultaat

We kunnen ons voorstellen dat je inmiddels benieuwd bent naar het eindresultaat. Dat zullen we je dus niet onthouden. Kijk hier naar een greep uit de gemaakt video’s en raak geïnspireerd!

Raymond uit Hoofddorp

Stephanie uit Haarlem

Huub uit Delft

Snelle feitjes over dit project

Klant
Motorhuis
Project
Bedrijfswagen Actiemaand
Categorie
Online
De Bedrijfswagen Actiemaand van Motorhuis

De overkoepelende Motorhuis video

 

Ben je geïnspireerd geraakt en wil jij ook aan de slag met video?


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Online design

  • Online Marketing

  • Project management

Ben je geïnspireerd geraakt en wil jij ook aan de slag met video?

Neem dan contact met ons op, we denken graag met je mee!

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Marleen Gijsbers
Marleen Gijsbers

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren…

Bekijk deze case
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht: twee belangrijke…

Bekijk deze case
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom

Hoe bewegen we bestaande klanten om langs te komen naar de showroom? Via e-mail hebben we een selectie klanten van Auto Hoogenboom gemaild met een…

Bekijk deze case
Bochane Winter Festival
Bochane Winter Festival

In samenwerking met Bochane heeft DTC media online een eindejaarscampagne opgezet genaamd het Winter Festival. Bij deze campagne zijn er allerlei online middelen ingezet zoals…

Bekijk deze case
Branding Campagne Terwolde Renault
Branding Campagne Terwolde Renault

Voor Terwolde Renault hebben we recentelijk een branding campagne opgezet. Het doel van de campagne betreft het informeren en inspireren van een potentiële doelgroep, door…

Bekijk deze case
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto geven, biedt…

Bekijk deze case
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door de inrichting…

Bekijk deze case
De Jaguar I-PACE doelgroep bereiken met display
De Jaguar I-PACE doelgroep bereiken met display

De Jaguar I-PACE is de eerste volledig elektrische SUV van Jaguar. Een model in het hogere segment dat, sinds zijn komst in 2018, de hoogste…

Bekijk deze case
De nieuwe Citroën C3 bij Wensink
De nieuwe Citroën C3 bij Wensink

De nieuwe Citroën C3 staat in de showroom bij Wensink Citroën. Langskomen voor een proefrit: dé manier om een nieuw model zelf te ervaren maar,…

Bekijk deze case
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk element in…

Bekijk deze case
De Wake Up Deals van Maas Autogroep
De Wake Up Deals van Maas Autogroep

Maas Autogroep boost zijn Private Lease modellen met de Wake Up Deals. Een frisse voorjaarscampagne die gedurende de gehele lente ingezet kan worden. Fijn als…

Bekijk deze case
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Een bewezen succesformule
Een bewezen succesformule

Interactieve campagnes met een hoge ‘funfactor’, het is een bewezen succesformule. De funfactor trekt de aandacht en het interactieve aspect houdt deze aandacht vervolgens vast.…

Bekijk deze case
Ford Puma – Kinetic Email
Ford Puma – Kinetic Email

Beweging veroorzaken. Dát willen we! Met onze advertenties, met email marketing, eigenlijk met onze promotionele activiteiten in het algemeen. We willen dat de ontvanger in…

Bekijk deze case
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’

Kia Motors Nederland gaf aan wat meer aandacht te willen besteden aan hun (gedeeltelijk) elektrische en hybride modellen. Aan ons werd daarom de vraag gesteld…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer