DS 9 E-TENSE Roadshow

Een exclusieve sneak preview van de DS 9 E-TENSE

Met deze speciale DS 9 E-TENSE Roadshow geeft DS Automobiles Nederland de doelgroep een exclusieve sneak preview van deze luxe wagen. Dit gloednieuwe DS-model is speciaal uit Parijs gehaald en is een aantal dagen te bewonderen in een DS Store of Salon. Pas later dit jaar komt hij in de Stores te staan. Met deze campagne laten we potentiële klanten kennismaken met de DS 9 E-TENSE. Dit premium DS-model is perfect voor een zakelijke rijder, maar hoe bereik je deze? 

Linkedin Advertising + zakelijke rijder = de perfecte match 

Elk advertising-kanaal heeft zijn eigen targeting opties. Je kan bijvoorbeeld met Google Ads perfect inspelen op het zoekgedrag van je doelgroep en met Facebook kun je zowel model als merk gericht targeten. LinkedIn biedt weer andere mogelijkheden, zo kun je personen met een bepaalde functietitel, senioriteit of uit een bepaalde branche targeten. LinkedIn Advertising is het perfecte platform om de zakelijke rijder te bereiken. Voor deze campagne is daarom gekozen om LinkedIn in te zetten in de vorm van een Lead Gen, een advertentievorm waarbij personen hun gegevens achterlaten. 

Maak gebruik van het online gedrag van je doelgroep 

Naast de LinkedIn campagne zijn er banners ingezet voor alle DS Stores en Salons via het Google Display Netwerk. De combinatie van deze advertentieplatformen is perfect voor een auto zoals deze, omdat de doelgroep breed wordt gevangen. In het Google Display Netwerk worden personen getarget die zich online oriënteren op een onderwerp relevant voor DS 9 E-TENSE. Zoals zoekopdrachten op de modelnaam DS 9, maar ook thema’s als elektrisch, zakelijk rijden en concurrerende modellen. Zoekt iemand nu bijvoorbeeld naar een Audi A4 of BMW 3-serie, dan is deze persoon potentieel interessant voor de DS 9 E-TENSE. Deze doelgroep wordt samengesteld op basis van zoekgedrag in Google en YouTube én website bezoeken aan eigen of externe pagina’s. 

Snelle feitjes over dit project

Klant
DS Automobiles Nederland
Project
DS 9 E-TENSE Roadshow
Categorie
Online
Een exclusieve sneak preview van de DS 9 E-TENSE
DS Automobiles Nederland
Exclusieve Preview van de DS 9 E-TENSE

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • E-mailmarketing

  • Online design

  • Online Marketing

  • Project management

Een uitnodiging naar klanten en prospects

Klanten en prospects van de DS Stores en Salons hebben deze persoonlijke uitnodiging ontvangen per e-mail en/of op de deurmat. Geïnteresseerden kunnen eenvoudig online een tijdslot reserveren bij de DS Store of Salon bij hen in de buurt. De e-mail is gepersonaliseerd en staat vol met de features van de DS 9 E-TENSE.

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Dianne van der Veen
Dianne van der Veen

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren…

Bekijk deze case
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht: twee belangrijke…

Bekijk deze case
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom
Audi A1 campagne voor Auto Hoogenboom

Hoe bewegen we bestaande klanten om langs te komen naar de showroom? Via e-mail hebben we een selectie klanten van Auto Hoogenboom gemaild met een…

Bekijk deze case
Bochane Winter Festival
Bochane Winter Festival

In samenwerking met Bochane heeft DTC media online een eindejaarscampagne opgezet genaamd het Winter Festival. Bij deze campagne zijn er allerlei online middelen ingezet zoals…

Bekijk deze case
Branding Campagne Terwolde Renault
Branding Campagne Terwolde Renault

Voor Terwolde Renault hebben we recentelijk een branding campagne opgezet. Het doel van de campagne betreft het informeren en inspireren van een potentiële doelgroep, door…

Bekijk deze case
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto geven, biedt…

Bekijk deze case
De Bedrijfswagen Actiemaand van Motorhuis
De Bedrijfswagen Actiemaand van Motorhuis

De maand maart stond voor Motorhuis in het teken van bedrijfswagens. Met de Bedrijfswagen Actiemaand, voorheen bekend als de Bestelwagen Besteldagen, vestigen zij alle aandacht op…

Bekijk deze case
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door de inrichting…

Bekijk deze case
De introductie van de Ford Mustang Mach-E
De introductie van de Ford Mustang Mach-E

Begin april startte een landelijke campagne met in de hoofdrol de nieuwe Ford Mustang Mach-E. Dit nieuwe model is een evolutie van een wel heel…

Bekijk deze case
De Jaguar I-PACE doelgroep bereiken met display
De Jaguar I-PACE doelgroep bereiken met display

De Jaguar I-PACE is de eerste volledig elektrische SUV van Jaguar. Een model in het hogere segment dat, sinds zijn komst in 2018, de hoogste…

Bekijk deze case
De nieuwe Citroën C3 bij Wensink
De nieuwe Citroën C3 bij Wensink

De nieuwe Citroën C3 staat in de showroom bij Wensink Citroën. Langskomen voor een proefrit: dé manier om een nieuw model zelf te ervaren maar,…

Bekijk deze case
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk element in…

Bekijk deze case
De Wake Up Deals van Maas Autogroep
De Wake Up Deals van Maas Autogroep

Maas Autogroep boost zijn Private Lease modellen met de Wake Up Deals. Een frisse voorjaarscampagne die gedurende de gehele lente ingezet kan worden. Fijn als…

Bekijk deze case
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Een bewezen succesformule
Een bewezen succesformule

Interactieve campagnes met een hoge ‘funfactor’, het is een bewezen succesformule. De funfactor trekt de aandacht en het interactieve aspect houdt deze aandacht vervolgens vast.…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer