FORD & ANWB

Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease

Tijdens de ANWB Private Lease campagne slaan Ford Nederland & de ANWB de handen ineen om een éxtra scherp en zorgeloos aanbod te doen. Dat betekent een nieuwe Ford, met de zekerheid van Private Lease en ANWB.

Samen met de Ford-dealers zorgen we voor een lokale doorvertaling van deze landelijke actie. Eigen klanten ontvangen een persoonlijk aanbod op de mat en/of in hun inbox met onze unieke maandprijs vergelijking, waarin de autorijder de gemiddelde maandelijkse kosten kan vergelijken met het Private Lease tarief. De populaire Ford Fiesta staat hierin centraal, maar ook de andere Ford-modellen verdienen een prominente plek in deze campagne. Een campagne geschikt van jong tot oud. Want, wie is nu niet op zoek naar extra zekerheid?

Het herkenbare campagnebeeld kom je zowel offline als online tegen, met mooie innovaties zoals Outstream Video Advertising én interactieve banners waarin het leasebedrag direct te berekenen is.

 

Een interactief element in een campagne versterkt de resultaten. Met Private Lease wordt een scherp vanaftarief getoond, vrijwel altijd gebaseerd op 60 maanden en 10.000 kilometers per jaar. Een mooie manier om geïnteresseerden aan te trekken, waarbij de meest gestelde vraag is: Wat zijn de maandelijkse kosten wanneer ik de looptijd en/of kilometers aanpas? We geven, direct in het display netwerk, antwoord op deze vraag door de berekenfunctie. Zo ontdek je meteen dat deze actie óók voor andere looptijden en kilometrages interessant is. Een doorklik naar de website wordt hierdoor nog meer waardevol.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Ford Nederland
Project
ANWB Private Lease
Categorie
Crossmediaal
Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease
Ford ANWB Private Lease
Zorgeloos rijden in een nieuwe Ford

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • E-mailmarketing

  • Offline design

  • Online design

  • Online Marketing

  • Print

  • Project management

Een mooie versterking van landelijk & lokaal

De herkenbare, lokale versterking van deze landelijke campagne draagt bij met éxtra zichtbaarheid en een directe link tussen potentiële lease en de Ford verkoopspecialisten. Dankzij het landelijke plan dat we in samenwerking met Ford Nederland hebben uitgewerkt, is het voor de Ford marketeer eenvoudig aanhaken.

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Dianne van der Veen
Dianne van der Veen

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!
Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!

Voor Autohaag Zeeuw en Ford Van Bunningen zetten wij vaak grootschalige crossmediale campagnes op. Zo ook de eindejaarscampagne in 2015. De insteek hierbij was als…

Bekijk deze case
DS E-TENSE
DS E-TENSE

100% elektrisch, een exclusieve SUV én € 4.000 subsidie? Voor ons dé mix om een gave campagne uit te denken en creëren. In samenwerking met…

Bekijk deze case
Opel & ANWB Private Lease
Opel & ANWB Private Lease

De Opel – ANWB Private Lease Deals, een jaarlijks terugkerend succes! Dit jaar hebben we met behulp van onze unieke Maandprijs Vergelijker de campagne naar…

Bekijk deze case
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’

In januari 2016 zijn wij een landelijke campagne gestart in opdracht van Peugeot Nederland. Het draait daarbij om de Peugeot bedrijfsauto’s. Met als insteek ‘de…

Bekijk deze case
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne

52% van de leads uit onze Online Taxatie Module schaft binnen 6 maanden een andere auto aan. Van de mensen die een taxatie in onze…

Bekijk deze case
Wat kan er wel?
Wat kan er wel?

De landelijke crossmediale campagne ‘Wat kan er wel?’ van BOVAG is begin juli 2020 live gegaan. Met deze campagne haakt BOVAG, door middel van zes…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer