Kia Motors Nederland - Webspecial 'Groene modellen'

Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’

Kia Motors Nederland gaf aan wat meer aandacht te willen besteden aan hun (gedeeltelijk) elektrische en hybride modellen. Aan ons werd daarom de vraag gesteld of wij een mooie responsive webpagina konden bouwen, waarin deze ‘groene’ modellen extra aandacht kregen. Een toffe opdracht waarin wij al onze vrijheid kwijt konden. De insteek van de pagina werd ‘’Milieubewust op weg met Kia’’.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Kia Motors Nederland
Project
Webspecial 'Groene modellen'
Categorie
Online
URL
http://www.kia.com/nl/specials/hybride-phev-of-elektrisch-rijden/
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’
'Een mooie responsive webspecial die de gewenste boodschap van Kia overbrengt'

Maaike Dijkhof - Projectmanager

De drie modellen die centraal moesten staan waren de Kia Niro, Kia Optima Plug-in Hybrid en de Kia Soul EV, dé elektrische en (gedeeltelijk) hybride paradepaardjes van Kia. De pagina moest vooral informatief zijn en de belangrijkste USP’s van deze modellen duidelijk naar voren brengen. En dat is gelukt! Met een simpele druk op de knop kan de consument de verschillen tussen de drie modellen zien en meer informatie over het betreffende model ontvangen. Een opvallend en ‘groen’ design, een aantal leuke effecten en de belangrijkste CTA’s (Call To Actions) maakten het verhaal compleet en leverden Kia Motors Nederland het beoogde resultaat.


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Front-end

  • Online

  • Online design

  • Project management

Conclusie

De ‘Groene modellen’ webspecial bracht precies de belangrijkste gedachte van Kia over: Kia is groen en milieubewust. De Kia-modellen zijn niet alleen opvallend en voorzien van de nieuwste technologieën, maar óók zuinig en milieuvriendelijk. Met deze responsive webpagina toont Kia dat nog eens goed aan. Voor ons een mooi project om aan te werken en voor Kia een mooi resultaat.

Kunnen wij jou ook helpen met een mooie thematische webpagina? Neem gerust even contact met ons op, dan denken we graag met je mee!

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.


(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s

Het aanbieden van een online taxatie mogelijkheid is een must-have voor iedere importeur. De consument doorloopt hierbij enkele eenvoudige stappen en komt daarmee te weten…

Bekijk deze case
Van Mossel – Big Data occasions
Van Mossel – Big Data occasions

Een grote voorraad occasions (2.000+), die kan wisselen per minuut. De prijs verandert of de auto is verkocht. Hoe ga je hier goed mee om…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer