Kraak de Kluis

Download case

Kraak de Kluis

Om de naamswijziging van VKV Groep naar Van Mossel VKV bekend te maken hebben wij gezamenlijk de ‘Kraak de Kluis’ campagne in het leven geroepen. Om de feestelijke verkoopacties goed onder de aandacht te brengen van klanten en prospects hebben wij alle inruilvoorstellen voorzien van een unieke code. Met deze unieke code kon men vervolgens in de showroom controleren of ze iets hadden gewonnen. Denk bijvoorbeeld aan extra inruilvoordeel of een accessoirecheque.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Van Mossel VKV
Project
Kraak de Kluis
URL
www.vanmosselvkv.nl
Kraak de Kluis
Een campagne met een hoge funfactor waarbij we de online- en fysieke showroom naadloos in elkaar laten overlopen

Dianne van der Veen

In de zoektocht naar een auto is de taxatiemodule een zeer belangrijke leadgenerator binnen de automotive branche. Dit zijn vaak ook de meest complete aanvragen. We weten naast de NAW(T) gegevens namelijk ook direct meer over de huidige auto van de aanvrager. Met de toevoeging van unieke codes hebben we niet alleen de campagne op ludieke wijze onder de aandacht weten te brengen, maar heeft dit ook bijgedragen aan het conversiepercentage van lead naar showroom afspraak!


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • E-mailmarketing

  • Front-end

  • Offline design

  • Project management

In twee maanden meer dan 750 personen in de showroom ontvangen met een unieke code!

De ‘Kraak de Kluis’ campagne heeft in totaal meer dan twee maanden gelopen. In deze periode hebben meer dan 750 personen hun code in de showroom gecontroleerd! De conversie van lead naar afspraak steeg dus enorm naar aanleiding van deze campagne. Naast het vinden van prospects via onder andere search, social én display advertising hebben we eigen klanten via e-mail een persoonlijk voorstel met unieke code toegestuurd. De te winnen prijzen werden op basis van vooraf besproken data en tijdstippen weggegeven.

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Dianne van der Veen
Dianne van der Veen

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer