De onderdelen van de ‘Verdienmodellen’ campagne op een rij:
DIRECT MAILING
In een tweeluik kaart met opvallend formaat wordt de doelgroep bekend gemaakt met het actievoordeel en uitgenodigd voor de roadshow. De doelgroep komt tot stand met een uitgekiende selectie op basis van autobezit en branchekenmerken. De Direct Mailing wordt opgemaakt uit naam van de dealer, met diens vestigingsgegevens en showdagen. De kaart wordt gesealed verzonden, voorzien van een adresdrager.
e-DM
Ook kunnen de Peugeot-dealers hun doelgroep uitnodigen via e-mail, in plaats van (of aanvulling op) de gedrukte selfmailer. Hiervoor is een responsive e-DM opgesteld, die meeschaalt aan het schermformaat van tablet en smartphone. De doelgroep wordt gevormd met een externe selectie van ZZP’ers, directeuren / eigenaren en wagenparkbeheerders uit het MKB. In de e-DM zijn buttons opgenomen voor meer informatie, een taxatie of offerte. Via deze buttons komt de ontvanger direct op de landingspage van de Peugeot-dealer terecht of bij de bedrijfswagen taxatiemodule op peugeot.nl. Belangrijkste doel van deze landingspage is het genereren van leads; zeer geïnteresseerde prospects die via de trade-in tool (taxatiemodule) een taxatie doen en offerte aanvragen. Deze gegevens van leads worden op dealerniveau verspreid voor opvolging.
ADVERTENTIE
Om de roadshow in de gedrukte media bekend te maken kunnen dealers gebruikmaken van een advertentie. Wij hebben deze opgesteld in halve en hele pagina formaat en de uiting kan eenvoudig van de juiste dealergegevens worden voorzien. Ook zorgen wij voor aanpassing aan de exacte aanleverspecificaties.