Sterk in de Regio met Renault Nieuwendijk

Sterk in de Regio met Renault Nieuwendijk

Renault Nieuwendijk heeft sinds kort haar deuren geopend in Amsterdam Zuid-Oost voor sales activiteiten. De reeds bestaande after-salesvestiging mag per heden ook nieuwe Renault-modellen verkopen. Om dit onder de aandacht te brengen van (potentiële) klanten, is een lokale campagne ingezet om de sales activiteiten te verhogen. Deze lokale campagne heeft uiteraard een dikke knipoog naar Amsterdam, gelinkt aan de slogan Sterk in de regio ❌ ❌ ❌ . De bezoekers ontvangen, naast de actuele acties, een JBL-speaker bij aanschaf van hun nieuwe Renault. 

Maak direct kennis met de verkoopmedewerkers 

De volgende kanalenmix is ingezet:

❌  In de online showroom is een eigen actiepagina ingericht

❌  Er is een e-mail verzonden aan de eigen database

❌  Met display campagnes worden inwoners van Amsterdam en omgeving bereikt

❌  In social media zijn we actief zichtbaar in de tijdlijn en stories

De landingspagina heeft een persoonlijke touch: de medewerkers van Renault Nieuwendijk Amsterdam zijn onderdeel van de pagina. Een herkenbaar of nieuw gezicht voor de online bezoeker.

Trend: lokalisering

Er wordt gezegd dat de tijd waarin we nu leven de geschiedenis in zal gaan als The Great Re-set. Corona is een onverwachte maar onvermijdelijke factor in ons dagelijkse leven. Het zorgt ervoor dat reeds bestaande ontwikkelingen in een stroomversnelling zijn beland en er vele nieuwe trends hun intrede hebben gedaan.

Één van de 6 metatrends die wij constateren is lokalisering. Een trend die nieuw is en sterk accelereert. Met deze campagne zetten we sterk in op het lokale karakter waarmee een grote herkenbaarheid wordt gerealiseerd voor de Amsterdammer.

 

Meer lezen over lokaliseren en de andere metatrends?

Download de whitepaper

Snelle feitjes over dit project

Klant
Renault Nieuwendijk
Project
Sterk in de regio
Categorie
Crossmediaal
Sterk in de Regio met Renault Nieuwendijk
Renault Nieuwendijk
Sterk in de regio ❌ ❌ ❌

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • E-mailmarketing

  • Offline design

  • Online design

  • Online Marketing

  • Project management

Lokalisering bij autodealers

Sinds Corona zien we uiteraard dat de trend lokalisering steeds een grotere rol is gaan spelen. Of het nu gaat om het ondersteunen van de lokale horeca of een autodealer. We zijn met zijn allen sneller geneigd om eerst onze eigen lokale ondernemers te steunen in plaats van de grote ketens. Dit is maar liefst een van de zes trends op gebied van mobiliteit die sinds Corona in een stroomversnelling zijn beland. Benieuwd naar de andere trends? Vraag direct de whitepaper: De Digitale Revolutie in een Stroomversnelling aan en lees meer.

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Kevin Remmen
Kevin Remmen

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!
Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!

Voor Autohaag Zeeuw en Ford Van Bunningen zetten wij vaak grootschalige crossmediale campagnes op. Zo ook de eindejaarscampagne in 2015. De insteek hierbij was als…

Bekijk deze case
DS E-TENSE
DS E-TENSE

100% elektrisch, een exclusieve SUV én € 4.000 subsidie? Voor ons dé mix om een gave campagne uit te denken en creëren. In samenwerking met…

Bekijk deze case
Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease
Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease

Tijdens de ANWB Private Lease campagne slaan Ford Nederland & de ANWB de handen ineen om een éxtra scherp en zorgeloos aanbod te doen. Dat…

Bekijk deze case
Opel & ANWB Private Lease
Opel & ANWB Private Lease

De Opel – ANWB Private Lease Deals, een jaarlijks terugkerend succes! Dit jaar hebben we met behulp van onze unieke Maandprijs Vergelijker de campagne naar…

Bekijk deze case
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’

In januari 2016 zijn wij een landelijke campagne gestart in opdracht van Peugeot Nederland. Het draait daarbij om de Peugeot bedrijfsauto’s. Met als insteek ‘de…

Bekijk deze case
Swap your MINI
Swap your MINI

In samenwerking met #TeamMINIAmsterdam hebben we MINI-rijders een wel héél aantrekkelijk inruilaanbod gedaan. MINI Amsterdam heeft veel zorg besteed aan het samenstellen van een relevante…

Bekijk deze case
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne

52% van de leads uit onze Online Taxatie Module schaft binnen 6 maanden een andere auto aan. Van de mensen die een taxatie in onze…

Bekijk deze case
Wat kan er wel?
Wat kan er wel?

De landelijke crossmediale campagne ‘Wat kan er wel?’ van BOVAG is begin juli 2020 live gegaan. Met deze campagne haakt BOVAG, door middel van zes…

Bekijk deze case
Wij vieren feest met Autobedrijf Nieuwendijk
Wij vieren feest met Autobedrijf Nieuwendijk

Autobedrijf Nieuwendijk bestaat maar liefst 40 jaar en dat moet gevierd worden. Samen hebben we hiervoor een feestelijke campagne opgezet. Naast dat we naar het…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer