Wat kan er wel?

Wat kan er wel?

De landelijke crossmediale campagne ‘Wat kan er wel?’ van BOVAG is begin juli 2020 live gegaan. Met deze campagne haakt BOVAG, door middel van zes hoofdthema’s, in op de actuele maatschappelijke ontwikkelingen. Vanuit de thema’s autohuur, fietsen, motoren, auto onderhoud, occasion verkoop, caravans & campers verzorgt BOVAG de landelijke marketingondersteuning van haar BOVAG-leden. 

Om naast de landelijke campagnes op radio en Out of Home de zichtbaarheid en het bereik te vergroten is ook het online kanaal opgenomen in het campagneplan. Op basis van de zes hoofdthema’s zijn er binnen de kanalen Facebook, Display en Video Advertising gerichte doelgroepen samengesteld. Op basis van deze doelgroep selecties worden alleen personen bereikt met aantoonbare affiniteit per thema (interesse, historisch zoek- en surfgedrag).

Snelle feitjes over dit project

Klant
BOVAG
Project
BOVAG - Wat Kan Er Wel?
Categorie
Crossmediaal
Wat kan er wel?

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Online

  • Online design

  • Online Marketing

  • Project management

Een nieuwe werkwijze, waarin de focus ligt op relevantie in bereik voor een uiteenlopend aantal thema’s.

Om de juiste doelgroepen te vinden is gebruik gemaakt van zelf samengestelde intentiegroepen in het Display, Facebook en YouTube netwerk. Op basis van bezochte URL’s (van concurrenten of relevante interessegebieden), zoekwoorden en eventueel beschikbare ‘in-market’ doelgroepen. Aangevuld met doelgroep selecties vanuit partners ViaBOVAG en BOVAGleasefiets willen wij een zo groot mogelijk kwalitatief publiek kunnen bereiken.  

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Niels van der Linde
Niels van der Linde

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!
Autohaag Zeeuw & Ford van Bunningen stapelen voordeel!

Voor Autohaag Zeeuw en Ford Van Bunningen zetten wij vaak grootschalige crossmediale campagnes op. Zo ook de eindejaarscampagne in 2015. De insteek hierbij was als…

Bekijk deze case
DS E-TENSE
DS E-TENSE

100% elektrisch, een exclusieve SUV én € 4.000 subsidie? Voor ons dé mix om een gave campagne uit te denken en creëren. In samenwerking met…

Bekijk deze case
Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease
Ford & ANWB: extra zekerheid met Private Lease

Tijdens de ANWB Private Lease campagne slaan Ford Nederland & de ANWB de handen ineen om een éxtra scherp en zorgeloos aanbod te doen. Dat…

Bekijk deze case
Opel & ANWB Private Lease
Opel & ANWB Private Lease

De Opel – ANWB Private Lease Deals, een jaarlijks terugkerend succes! Dit jaar hebben we met behulp van onze unieke Maandprijs Vergelijker de campagne naar…

Bekijk deze case
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’
Peugeot Nederland – ‘Verdienmodellen’

In januari 2016 zijn wij een landelijke campagne gestart in opdracht van Peugeot Nederland. Het draait daarbij om de Peugeot bedrijfsauto’s. Met als insteek ‘de…

Bekijk deze case
Swap your MINI
Swap your MINI

In samenwerking met #TeamMINIAmsterdam hebben we MINI-rijders een wel héél aantrekkelijk inruilaanbod gedaan. MINI Amsterdam heeft veel zorg besteed aan het samenstellen van een relevante…

Bekijk deze case
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne
Van Mossel Peugeot – ‘Final offer’ campagne

52% van de leads uit onze Online Taxatie Module schaft binnen 6 maanden een andere auto aan. Van de mensen die een taxatie in onze…

Bekijk deze case
Wij vieren feest met Autobedrijf Nieuwendijk
Wij vieren feest met Autobedrijf Nieuwendijk

Autobedrijf Nieuwendijk bestaat maar liefst 40 jaar en dat moet gevierd worden. Samen hebben we hiervoor een feestelijke campagne opgezet. Naast dat we naar het…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer