Wintersale Tiendaagse

Van concept tot campagne

Wintersale Tiendaagse

Dagelijks zijn we bezig met het bedenken van nieuwe campagnes voor automotive Nederland. Of het nu gaat om het verkopen van auto’s of het vullen van de werkplaats: in alle gevallen wil je een goede ‘kapstok’ hebben om je boodschap aan op te hangen. Dit gaat verder dan alleen een mooi plaatje maken. Een beeld zegt namelijk meer dan 1.000 woorden en visuele content wordt beter onthouden dan tekstuele content.

Snelle feitjes over dit project

Klant
Maas Autogroep
Project
Wintersale Tiendaagse
Categorie
Online
Wintersale Tiendaagse
Design is thinking made visual

Vanuit Maas Autogroep kregen we de vraag om tegen het einde van het jaar een campagne te bedenken voor al hun merken. Waar we ons normaal gesproken vaak spiegelen aan de huisstijl van het desbetreffende merk hebben we dat in dit geval losgelaten en de campagne volledig in een winters jasje gestoken.

 


Daag ons uit!

Wie werken hieraan?

Er is veel werk in het project gaan zitten en het eindresultaat is om van te smullen!

Maar door wie is het tot stand gekomen?
De volgende disciplines hebben samen gewerkt aan dit project.

  • Front-end

  • Online design

  • Project management

Over ons proces

Na het bepalen van de hoofdboodschap zijn wij aan de slag gegaan met het uitwerken van het campagnebeeld. Dit beeld vertalen we vervolgens door naar advertentiemateriaal dat we vervolgens via diverse kanalen kunnen inzetten.

 

Geïnspireerd geraakt?

Wij hopen dat we je hebben kunnen inspireren met deze case. Mocht je interesse hebben in meer informatie of zelf een project willen starten: laat het ons dan weten! We zetten onze tanden graag in nieuwe uitdagingen, niks is ons te gek. Heb je al een idee? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op, dan gaan we beginnen.

Marleen Gijsbers
Marleen Gijsbers

Doetinchem
(0314) 362 009

Gerelateerde projecten

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel te verduren…

Bekijk deze case
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom
De Zaterdagbeloften – SKODA Hoogenboom

Het investeren in online zichtbaarheid is een must voor iedere dealer. Een goed middel hiervoor is de inzet van social media en YouTube advertising. Dat…

Bekijk deze case
Ford Puma – Kinetic Email
Ford Puma – Kinetic Email

Beweging veroorzaken. Dát willen we! Met onze advertenties, met email marketing, eigenlijk met onze promotionele activiteiten in het algemeen. We willen dat de ontvanger in…

Bekijk deze case
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’
Kia Motors Nederland – Webspecial ‘Groene modellen’

Kia Motors Nederland gaf aan wat meer aandacht te willen besteden aan hun (gedeeltelijk) elektrische en hybride modellen. Aan ons werd daarom de vraag gesteld…

Bekijk deze case
Online Taxatie Module op dasweltauto.nl
Online Taxatie Module op dasweltauto.nl

Onlangs is op dasweltauto.nl, de occasionsite van PON, een geoptimaliseerde variant van de Online Taxatie Module (OTM) online gegaan. Op deze dealerwebsite vind je meer…

Bekijk deze case
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s
Peugeot & Citroën Nederland – Hertaxatie eDM’s

Het aanbieden van een online taxatie mogelijkheid is een must-have voor iedere importeur. De consument doorloopt hierbij enkele eenvoudige stappen en komt daarmee te weten…

Bekijk deze case
Van Mossel – Big Data occasions
Van Mossel – Big Data occasions

Een grote voorraad occasions (2.000+), die kan wisselen per minuut. De prijs verandert of de auto is verkocht. Hoe ga je hier goed mee om…

Bekijk deze case
Wassink Autogroep
Wassink Autogroep

We mochten het glas heffen met Wassink Autogroep op de lancering van hun nieuwe website. Deze site is tot stand gekomen met gebruik van Dealerplatform,…

Bekijk deze case

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer