DTC Media en Indicata slaan de data ineen

Nieuwe samenwerking bij Online Taxatie Module

DTC Media innoveert continu door en gaat daarom ook samenwerken met Indicata om de Online Taxatie Module nog krachtiger te maken. Indicata is onderdeel van de Autorola Groep en biedt een unieke benadering in het verzamelen, verwerken en analyseren van live occasionmarktgegevens. Juist dat ‘levende’ inzicht in de markt is reden om de samenwerking met elkaar aan te gaan.

Indicata levert DTC Media de real time courantheid van voertuigen plus real time autowaardes in combinatie met een verwacht aantal stadagen. Deze waardes en courantheden zijn dus gebaseerd op daadwerkelijke, dynamische marktgegevens in plaats van een kunstmatig systeem (algoritme). In deze onderscheidende metric van Indicata zit voor klanten van DTC Media de toegevoegde waarde.

Lees het gehele persbericht op autobranchesignalen.nl.

Gerelateerde blogs

Big Data: wat jij nu al kan doen in 4 ‘kleine’ stappen
Big Data: wat jij nu al kan doen in 4 ‘kleine’ stappen

Het is een komen en gaan van tijdperken, ook in de automotive. Van transformatie naar de digitale wereld, via de opkomst en uitrol van mobiele…

Lees deze blog
Op weg naar een AVG-proof autobedrijf
Op weg naar een AVG-proof autobedrijf

De impact van de nieuwe wetgeving AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) ontgaat ook ons niet. Daarom werken wij al geruime tijd achter de schermen aan de…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer