DTC Media is dé Automotive Partner van Adcalls

DTC Media en Adcalls zijn een intensieve samenwerking aangegaan. Samen kunnen we onze klanten namelijk nóg beter van dienst zijn op het gebied van leadgeneratie en conversie optimalisatie. 

Wat doet Adcalls?
Veel bedrijven meten alleen webconversies, terwijl klanten ook vaak telefonisch converteren. Zeker wanneer de order groot, complex of urgent is. Adcalls koppelt het zoek- en surfgedrag aan jouw telefonische conversies. Zo weet je als klant wat de volledige resultaten van jouw marketingactiviteiten zijn. Hiermee kun jij je marketingbudget veel efficiënter inzetten en je rendement verhogen.

Resultaten
Onlangs hebben wij zelf onderzoek gedaan naar de impact van call tracking binnen de automotive branche. Van het totaal aantal behaalde leads vanuit Google Ads in een periode van 3 maanden, waren de telefonische leads verantwoordelijk voor maar liefst 63% van het totaal. Voor je beeldvorming, de ingevulde formulieren op de website zorgden voor 37% van de leads.

Nauwkeurig meten
Met call tracking via Adcalls kunnen we op zoekwoord nauwkeurig zien welke term heeft geresulteerd in het bellen naar jullie bedrijf. Dit maakt het optimaliseren van campagnes een stuk efficiënter en gerichter. Zo steeg het doorklikpercentage op de advertenties gemiddeld met 15% bij dealers die hebben meegewerkt aan het call tracking onderzoek. 

Maak kennis met Adcalls
Wil je weten wat deze samenwerking jou kan opleveren? We starten graag een proefperiode met je op. Na deze periode kijken we naar de behaalde resultaten en bepalen we samen een vervolgstrategie.

 

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer