Altijd actuele mailings met een voorraad / aftelmechanisme?

Thijs Wijnands, E-mailmarketeer, 5 oktober 2015

Niet het moment van verzending maar juist het moment van opening bepaalt wat de persoon gaat doen met uw mailing. Hoe zorg je er voor dat de ontvanger centraal staat en dat je deze ontvanger altijd een actuele mailing kunt laten zien? Wij zochten het uit en hebben de eerste mailings er al mee verstuurd!

Wanneer er sprake is van een actie voor een beperkte tijdsduur dan bieden wij de mogelijkheid om een aftelmechanisme / timer te implementeren in de mailing. Dit mechanisme brengen wij nadrukkelijk in beeld zodat het voor de consument direct duidelijk is of de mailing nog actueel is. Hij ziet voor hoe lang de actie nog geldig is en weet zodoende wanneer hij actie moet ondernemen om in aanmerking te komen voor de aanbieding.

AftelmechanismeTimer afgelopen

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook kunt u kiezen om de voorraad aantallen van uw auto dynamisch in de mailing door te voeren. Zo is in de mailing altijd real-time het aantal beschikbare auto’s zichtbaar.

Maar wat als de actie afgelopen is, of de voorraad is op? Wanneer de teller 0 bereikt stopt deze automatisch (u krijgt dus géén negatieve voorraad!). In plaats daarvan wordt er een afbeelding getoond waarin de consument op de hoogte wordt gebracht dat de actie is afgelopen. Vervolgens kunnen wij hem / haar wel doorverwijzen naar de website waar ze een andere actie kunnen bekijken. Op deze manier wordt voorkomen dat de consument direct afhaakt en proberen we hen alsnog naar de website te krijgen.

Is uw interesse gewekt in dit type mailing? Laat het gerust weten en neem even contact op met een van onze projectmanagers. Zij vertellen u er graag meer over.

Mijn rol bij dtc media: E-mail Marketeer

Roy Meijerman
Roy Meijerman

Doetinchem

Gerelateerde blogs

De beste verkoopkansen, u heeft ze zelf in huis!
De beste verkoopkansen, u heeft ze zelf in huis!

Twee recente succesmailings voor Ardea Auto en Pouw Peugeot tonen het onmiskenbaar aan: de ‘eigen klanten DM’ is nog steeds een uiterst effectief verkoopinstrument. Geen…

Lees deze blog
E-mail remarketing
E-mail remarketing

Heeft u ook een klantenbestand van vele honderden of zelfs duizenden mensen? Mensen die bij u een auto hebben gekocht of die jaarlijks terugkomen voor…

Lees deze blog
E-mailmarketing, kan het nog succesvoller?
E-mailmarketing, kan het nog succesvoller?

Nee! Want volgens ons hebben wij de meest succesvolle tool in handen. Sinds oktober 2010 is Autobedrijf Van Kerkhof & Visscher de trotse bezitter van…

Lees deze blog
Help jouw klanten met hun goede voornemens!
Help jouw klanten met hun goede voornemens!

Help jouw klanten met hun goede voornemens! Tegen het einde van het jaar komen ze altijd weer aan bod: de goede voornemens. Hier kun je…

Lees deze blog
Van Mobile First naar Mobile Only?
Van Mobile First naar Mobile Only?

Van Mobile First naar Mobile Only? Mobiel is steeds dominanter aanwezig. De mobiele ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op. Je bereik is door de jaren heen steeds…

Lees deze blog
Verras jouw klanten met deze unieke e-mail
Verras jouw klanten met deze unieke e-mail

De temperatuur begint te dalen en de bandenwissel komt er weer aan. Eigen klanten via e-mail op een leuke en opvallende manier benaderen? Kies dan…

Lees deze blog
Wat is het hét verzendmoment voor jouw e-mail?
Wat is het hét verzendmoment voor jouw e-mail?

Stel je hebt een goede actie, relevante adressen en een goed design. Wat is dan hét moment om je e-mail onder de aandacht te brengen?…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer