Autodealer: Hoe ziet uw belangrijkste showroom eruit?

Bekijk meer blogs

 

 

Autobedrijven laten online kansen liggen. Dat is de conclusie in het artikel ‘Aantal showroombezoeken daalt drastisch’ van Automobiel Management (april 2014).

Het gemiddeld aantal bezoeken dat voorafgaat aan de aanschaf van een auto is in vijf jaar tijd gedaald van 4,1 naar 1,3. De reden is, dat de autokoper van nu zich oriënteert op internet. Men zou dan ook verwachten dat autobedrijven hun websites tip-top in orde hebben. Maar dat valt behoorlijk tegen…

Zo hebben veel autobedrijven verouderde informatie op hun website staan, zowel in tekst als beeld. Ook zijn sites statisch en missen interesseverhogende toepassingen zoals video’s. Of auto’s staan op geframede pagina’s, waardoor deze niet worden gevonden door zoekmachines. Hoe moeten ze dan ooit verkocht worden?

Wij begrijpen dat internetgerelateerde zaken voor autodealers lastig kunnen zijn en daarom is het van belang een specialist in te schakelen. DTC Media kan en wil dat graag zijn. Onze internetprofessionals verstrekken het juiste advies, verzorgen de benodigde techniek, meten resultaten en sturen bij. Autobedrijven kunnen de komende periode, die door de vakanties wat rustiger zal zijn, benutten om de internetzaken te verbeteren.

Autodealer: Bedenk dat uw website door veel meer mensen bekeken wordt dan uw showroom. En dat deze ook de eerste indruk bepaalt. Hoe ziet uw belangrijkste showroom eruit…?

Mijn rol bij dtc media: Copywriter

Marcel Verspeek
Marcel Verspeek

IJsselstein

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer