Vertical search: de toekomst voor automotive?

Per seconde worden er meer dan 40.000 zoekopdrachten ingetoetst op Google. De bekendste horizontal search machine kan echter niet altijd goed helpen, omdat de tool enkel resultaten geeft op hoofdlijnen. Vertical search focust zich hierin tegen op een specifieke categorie en gaat daarbij de diepte in. Dit doen zij door relevante zoekcriteria in te stellen, data van verschillende bronnen samen te voegen en deze overzichtelijk aan te bieden. Denk aan sites als Independer voor het vergelijken van verzekeringen, maar ook Skyscanner en Gaspedaal.nl zijn goede voorbeelden. De meerwaarde voor de consument? Snel en gemakkelijk producten vergelijken binnen een categorie!

In deze blog is Niels Visser, Business Manager bij Gaspedaal.nl, aan het woord. Niels heeft dagelijks te maken met ontwikkelingen op het gebied van vertical search en deelt zijn ervaring met jullie.

Benieuwd? Lees nu meer!

Aan de slag met Google Ads? Neem contact op met ons via onderstaande button.

Neem contact op

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer