De trends voor LinkedIn in 2019

♪     Happy New Year,   Happy New Year,   May we all have a vision now and then     ♪

Oké ik geef toe.. misschien nog een beetje vroeg! Toch krijg ik stiekem al een glimlach op mijn gezicht bij het beeld van een huis vol liefhebbende mensen, die blèrend op deze hit, onder het genot van een glas champagne, knallend het nieuwe jaar in gaan!

De feestdagen komen dan ook steeds dichterbij. Pepernoten zijn al ruime tijd volop aanwezig, de kerstversiering wordt hier en daar al gespot, plannen voor NYE zijn in de maak.. de tijd vliegt voorbij en voor je het weet is het alweer 2019!

Wat zijn jouw plannen voor het nieuwe jaar? Hoe lijkt het je als marketing- of communicatieprofessional, om klaar te zijn voor alle ontwikkelingen die het B2B-platform LinkedIn gaat brengen? Een goed plan? Pak dan dit artikel erbij!

Dit artikel licht de belangrijkste trends en ontwikkelingen binnen LinkedIn toe, waaronder:

  1. Een flinke toename in LinkedIn-gebruik
  2. Een groei van het aantal LinkedIn leden
  3. Minder bereik voor de ‘grootgebruikers’
  4. Een voorbijgaande hype van video
  5. Een daling van het organisch bereik van bedrijfspagina’s

Daarnaast wordt er een blik geworden op de vijf nieuwe functionaliteiten die je binnen dit platform kunt verwachten.

Nieuwsgierig? Druk op onderstaande button!

Lees meer

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer