Direct Mail als zeer effectieve marketingtool

Als fullservice marketingbureau gaat DTC Media vanzelfsprekend met de tijd mee! Zo zijn wij expert in de vele online mogelijkheden om klanten en prospects te benaderen. Toch is ‘the good old’ Direct Mail per post nog altijd een zeer effectieve marketingtool. Maar wat is het, hoe werkt het, wat zijn de mogelijkheden en welke stappen maken deel uit van een succesvolle DM-campagne? In bijgaande video leggen wij dat graag uit!

Wat is Direct Mail

Meer weten over Direct Mail?

Mocht je meer willen weten over de mogelijkheden met Direct Mail? Neem dan snel contact met ons op!

Mijn rol bij dtc media: Projectmanager

Annemarie Frankhuisen
Annemarie Frankhuisen

IJsselstein

Gerelateerde blogs

De beste verkoopkansen, u heeft ze zelf in huis!
De beste verkoopkansen, u heeft ze zelf in huis!

Twee recente succesmailings voor Ardea Auto en Pouw Peugeot tonen het onmiskenbaar aan: de ‘eigen klanten DM’ is nog steeds een uiterst effectief verkoopinstrument. Geen…

Lees deze blog
Nieuwe kansen met prospect-adressen
Nieuwe kansen met prospect-adressen

Nieuwe kansen met prospect-adressen Aan de externe doelgroepselectie voor Direct Mailings voegen wij twee nieuwe opties toe. Niet direct gericht op autobezit, zoals je tot…

Lees deze blog
Offline automotive marketing: springlevend en succesvol!
Offline automotive marketing: springlevend en succesvol!

Je besteedt veel aandacht aan e-mailmarketing, actiepagina’s op de website en Google Display advertising. Geweldig, want zo ga je als autobedrijf met de tijd mee…

Lees deze blog
‘De leukste terugroepactie ooit’
‘De leukste terugroepactie ooit’

Nieuwe Colt taxatiemailing voor alle Mitsubishi dealers In navolging op onze eerdere en succesvolle Colt taxatiemailings bieden wij alle Mitsubishi dealers van Nederland een nieuwe…

Lees deze blog

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer