Kennis is er om te delen:
Blog mee met DTC!

Onze specialisten aan het woord

Als je niet weet wat er speelt, hoe kun je hier dan op inspelen? Wij zijn altijd op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van offline- en online marketing. Deze kennis delen wij maar al te graag met jou, want kennis is er om te delen! Hieronder vertellen wij welke opvallende, nieuwe ontwikkelingen er spelen en geven we praktische tips. Waardevolle informatie dus! Doe er vooral je voordeel mee. Wij zien onszelf graag als sparringpartner. Mocht je dus graag dieper in willen gaan op één van onderstaande onderwerpen dan weet je ons te vinden.

Hoe Google tekst begrijpt

Hoe begrijpt Google tekst? Bij het schrijven van websiteteksten wordt er altijd veel aandacht besteed aan de manier van schrijven en de leesbaarheid van deze teksten. Dit zijn belangrijke SEO elementen. Maar vaak wordt er…

DTC Media
Google kwaliteitsscore verhogen

Hoe verhoog je de Google Ads kwaliteitsscore De Google Ads kwaliteitsscore is een maatstaf voor hoe goed en vooral hoe relevant jouw advertentie is op basis van de zoekwoorden die gebruikt worden. Daarnaast is het…

DTC Media
Geweldige LinkedIn advertenties

Negen geweldige LinkedIn advertenties LinkedIn is een erg belangrijk platform voor het verspreiden van content. Zo’n 94% van de business to business marketeers gebruikt LinkedIn als kanaal om content te verspreiden. Daarmee is het het…

DTC Media
Converteren door psychologie

Beter converteren door gebruik te maken van psychologie in je design We proberen steeds beter in kaart te brengen wie onze klanten zijn, waar ze naar op zoek zijn en hoe we online het beste…

DTC Media
Google Ads vs AdSense

Google Ads vs Google AdSense De meeste mensen denken bij adverteren op Google aan de tekstadvertenties die bovenaan de zoekresultaten in Google zichtbaar zijn. Maar dit is lang niet het enige wat adverteren op Google…

DTC Media
Facebook Lead Ads

Het gebruik van Facebook Lead Ads Bij DTC Media gebruiken wij ze al regelmatig voor onze klanten: Facebook Lead Ads. Dit type advertentie kan voorzien in verschillende marketing doelen, maar voor één gouden regel in…

DTC Media
Tarieven online vermelden: go or no go?

Tarieven online vermelden: go or no go? Vermeld jij tarieven op jullie website? Veel organisaties zijn hier terughoudend in, maar verliezen het belang van hun potentiële klanten mogelijk uit het oog. Waarschijnlijk komt het je…

DTC Media
E-mailmarketing v.s. andere kanalen

E-mailmarketing v.s. andere kanalen Marketing ontwikkelt zich constant. Er zijn veel verschillende manieren waarop marketeers hun klanten kunnen bereiken. E-mail, Social Media, Online advertenties. Zomaar een paar voorbeelden van middelen die marketeers tot hun beschikking…

DTC Media

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer