Wekelijkse Pitstop
Focus op Automotive Marketing

Wekelijkse nieuwsbrief van DTC Media

In onze wekelijkse nieuwsbrief lees je de nieuwste innovaties & trends op het gebied van Automotive Marketing. De nieuwsbrief liever direct in je mailbox ontvangen?

Blijf op de hoogte van al het Automotive Marketing-nieuws

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Hoe Google tekst begrijpt

Hoe begrijpt Google tekst? Bij het schrijven van websiteteksten wordt er altijd veel aandacht besteed aan de manier van schrijven en de leesbaarheid van deze teksten. Dit zijn belangrijke SEO elementen. Maar vaak wordt er…

DTC Media
Google kwaliteitsscore verhogen

Hoe verhoog je de Google Ads kwaliteitsscore De Google Ads kwaliteitsscore is een maatstaf voor hoe goed en vooral hoe relevant jouw advertentie is op basis van de zoekwoorden die gebruikt worden. Daarnaast is het…

DTC Media
Geweldige LinkedIn advertenties

Negen geweldige LinkedIn advertenties LinkedIn is een erg belangrijk platform voor het verspreiden van content. Zo’n 94% van de business to business marketeers gebruikt LinkedIn als kanaal om content te verspreiden. Daarmee is het het…

DTC Media
Converteren door psychologie

Beter converteren door gebruik te maken van psychologie in je design We proberen steeds beter in kaart te brengen wie onze klanten zijn, waar ze naar op zoek zijn en hoe we online het beste…

DTC Media
Google Ads vs AdSense

Google Ads vs Google AdSense De meeste mensen denken bij adverteren op Google aan de tekstadvertenties die bovenaan de zoekresultaten in Google zichtbaar zijn. Maar dit is lang niet het enige wat adverteren op Google…

DTC Media
Facebook Lead Ads

Het gebruik van Facebook Lead Ads Bij DTC Media gebruiken wij ze al regelmatig voor onze klanten: Facebook Lead Ads. Dit type advertentie kan voorzien in verschillende marketing doelen, maar voor één gouden regel in…

DTC Media
Tarieven online vermelden: go or no go?

Tarieven online vermelden: go or no go? Vermeld jij tarieven op jullie website? Veel organisaties zijn hier terughoudend in, maar verliezen het belang van hun potentiële klanten mogelijk uit het oog. Waarschijnlijk komt het je…

DTC Media
E-mailmarketing v.s. andere kanalen

E-mailmarketing v.s. andere kanalen Marketing ontwikkelt zich constant. Er zijn veel verschillende manieren waarop marketeers hun klanten kunnen bereiken. E-mail, Social Media, Online advertenties. Zomaar een paar voorbeelden van middelen die marketeers tot hun beschikking…

DTC Media

Ook interesse in een samenwerking?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer