Content Marketeer

Wie wij zoeken

Wij zijn op zoek naar een Content Marketeer  Je bent de spil in het web van onze Reclame tak en borgt de kwaliteit van alle uitgaande content en (design)uitingen. Jij bent degene die ons helpt het volgende niveau te bereiken en daarmee onze klanten te verrassen!

 Jij bent iemand die zowel bij je collega’s, als bij onze klanten de juiste informatie boven tafel weet te krijgen. En kun jij dit vervolgens feilloos doorvertalen naar creatieve, innovatieve en aansprekende content? Dan is deze vacature iets voor jou!

Als Content Marketeer ben je doorlopend op de hoogte van wat er zich binnen DTC Media Online afspeelt en welke toffe dingen we maken voor en mét onze klanten. Je bent de bewaker van de kwaliteit van alle uitgaande content.  Daarnaast volg je natuurlijk de laatste trends in de Automotive branche op de voet. De content die je creëert en oplevert, is even afwisselend als de onderwerpen waar je je mee bezig houdt. In het kort ben je verantwoordelijk voor:

  • Schrijven van content voor klanten,  whitepapers, social posts, blogs, etc
  • Kwaliteit waarborgen van alle uitgaande content en designs binnen DTC Media Online
  • Verantwoordelijk voor eigen website, social kalender, persberichten, nieuwsbrieven en klantevents  
  • Je schrijft makkelijk & pakkende content en bent goed in bedenken van aansprekende headers / slogans

 

Schakel jij mee naar de volgende versnelling?

Om samen tot het beste resultaat te komen, heb je een ijzersterk team nodig. Wij vragen wij het volgende van jou: 

  • Je beschikt minimaal over een HBO diploma 
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en bent toe aan je volgende stap om op topniveau te gaan werken
  • Je hebt ervaring op het gebied social media en e-mailmarketing, ervaring met SEO is een pré
  • Je hebt een passie voor content en veel affiniteit met online marketing
  • Je beschikt over parate kennis van de nieuwste ontwikkelingen binnen je vakgebied
  • Je bent creatief, nauwkeurig, stressbestendig en analytisch
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar per week

 

Jouw brandstof 

  • Een goed salaris, met 27 vakantiedagen en reiskostenvergoeding
  • Veel praktische online marketing kennis die natuurlijk ook van pas komt bij de creatie van nog betere content
  • Laptop van de zaak
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Gezellig, jong team van ruim 60 gespecialiseerde collega’s
  • Plezierige werksfeer. Denk aan potjes tafelvoetbal en team- en bedrijfsuitjes
  • Een inspirerende werkplek. Test bijvoorbeeld jouw vermogen in onze fitnessruimte
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
  • Gezamenlijke lunch in onze kantine (als de omstandigheden het weer toelaten)

 

Wij zijn DTC Media Online

De Automotive marketing specialist van Nederland! Onze enthousiaste, ervaren en gedreven specialisten weten onze klanten, zoals Opel, Kia en Van Mossel, elke dag online op de kaart te zetten. Dit doen we vanuit strategie naar operationele marketing vraagstukken (zoals online advertising campagnes, web analytics, SEO-trajecten, e-mailmarketing, social advertising, concept ontwikkeling en landing pages). Daarnaast exploiteren wij meerdere Automotive modules, zoals de online taxatie module, de online verkoopmodule, de private lease module, de voorraadmodule en een werkplaatsmodule. Door onze sterke eigen visie op de Automotive, data dashboarding en marketing automation zijn we helemaal klaar voor de toekomst!

Meer weten over DTC Media? Neem een kijkje onder de motorkap: https://www.dtcmedia.nl/werken-bij-ons/

 

Hebben we je overtuigd? Dan nodig we je graag uit.

Bel 0314 – 36 20 09 en vraag naar Jordi Bultman of mail naar jordi@dtcmedia.nl
Acquisitie n.a.v. de vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Dit is wat wij jou bieden

  • Hardware

  • Vrije dagen

  • Ontwikkeling

  • Flexibele tijden

  • Informele sfeer

  • Plezier (vrijmibo)

Werk jij straks aan deze projecten?

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel…

Ons werk
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht:…

Ons werk
Bochane Winter Festival
Bochane Winter Festival

In samenwerking met Bochane heeft DTC media online een eindejaarscampagne opgezet genaamd het Winter Festival. Bij deze campagne zijn er allerlei online middelen…

Ons werk
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto…

Ons werk
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door…

Ons werk
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk…

Ons werk
  • Maikel Hidding

    Maikel Hidding

  • Wiebe Koelman

    Wiebe Koelman

  • Kevin Remmen

    Kevin Remmen

Durf jij dtc media aan?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer