Junior Data Analist

Wie wij zoeken

We zijn op zoek naar een Junior Data Analist die ons team komt versterken om. Wil jij samen aan toffe projecten en concepten werken voor dealers en importeurs van A-merken zoals: Renault, Kia en Volkswagen? Ben jij analytisch sterk en heb je kennis van marketing? Word jij ook helemaal enthousiast van het voorspellen van het gedrag van de doelgroep door middel van data? 

Als Junior Data Analist word jij medeverantwoordelijk voor het succes van onze opdrachtgevers. DTC Media Online is toonaangevend op het gebied van het slim inzetten van data in de Automotive branche. Samen met het team til jij DTC Media Online naar een nog hoger (data)niveau en vertaal je dit naar concrete producten voor onze klanten.

Bij DTC Media Online heb je alle vrijheid om te innoveren en jezelf te ontwikkelen. We vinden het belangrijk dat je nieuwsgierig en leergierig bent!

Jouw brandstof

  • Een marktconform salaris dat met jouw kennis en prestaties meegroeit.
  • Interne- en externe trainingen/opleidingen om jezelf continue te blijven ontwikkelen.
  • Een plezierige werksfeer binnen een gezellig en jong team van gespecialiseerde collega’s.
  • Flexibele werktijden (mogelijkheid om thuis te werken) en reiskostenvergoeding.
  • Moderne pensioenvoorziening.

Klaar voor de start? GO!
Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je gaat verschillende dashboards maken, verder ontwikkelen en onderhouden voor onze klanten.
  • Samen met onze Online Marketeers ga je met dataverrijking toepassen binnen o.a. Marketing Automation.
  • Verzorgen van presentaties en training voor klanten.
  • Je bent het vraagpunt rondom data en dashboarding.
  • Bijhouden en verder ontwikkelen van interne rapportages in Tableau.

Schakel jij mee naar de volgende versnelling?
Om samen tot het beste resultaat te komen heb je een ijzersterk team nodig. We vragen je daarom minimaal te voldoen aan de volgende punten:

  • Een afgeronde HBO/ WO opleiding in de richting Marketing Intelligence
  • Je hebt bij voorkeur 1 jaar relevante werkervaring als data analist (binnen de Automotive is een pré)
  • Je werkt gestructureerd, bent analytisch sterk en kan dit omzetten naar een klantadvies
  • Je kunt snel schakelen en meedenken met de klant
  • Je hebt affiniteit met online marketing en de Automotive industrie
  • Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift) en in staat positief kritisch te zijn naar jezelf, je collega’s én je klanten. 
  • SQL ervaring is een must, kennis van Machine Learning is een pré
  • Je hebt ervaring met BI tools en Business Analytics

Meer weten over DTC Media? Neem een kijkje onder de motorkap:

https://www.dtcmedia.nl/werken-bij-ons/

 

Hebben we je overtuigd? Dan nodig we je graag uit.
Bel of mail ons!
0314 – 362 009 en vraag naar Jordi Bultman of mail naar jordi@dtcmedia.nl

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Dit is wat wij jou bieden

  • Hardware

  • Vrije dagen

  • Ontwikkeling

  • Flexibele tijden

  • Informele sfeer

  • Plezier (vrijmibo)

Werk jij straks aan deze projecten?

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel…

Ons werk
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht:…

Ons werk
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto…

Ons werk
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door…

Ons werk
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk…

Ons werk
DS E-TENSE
DS E-TENSE

100% elektrisch, een exclusieve SUV én € 4.000 subsidie? Voor ons dé mix om een gave campagne uit te denken en creëren. In…

Ons werk
Een bewezen succesformule
Een bewezen succesformule

Interactieve campagnes met een hoge ‘funfactor’, het is een bewezen succesformule. De funfactor trekt de aandacht en het interactieve aspect houdt deze aandacht…

Ons werk
Ford Puma – Kinetic Email
Ford Puma – Kinetic Email

Beweging veroorzaken. Dát willen we! Met onze advertenties, met email marketing, eigenlijk met onze promotionele activiteiten in het algemeen. We willen dat de…

Ons werk
Ken uw auto quiz
Ken uw auto quiz

Net als bij veel andere dealers is klantretentie ook voor Van Mossel een belangrijk topic. Zodra de fabrieksgarantie is verlopen verliezen ze veel…

Ons werk

Durf jij dtc media aan?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Silver Partner Logo Activecampaign Partner Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer