Medior/ Senior Online Marketeer

Wie wij zoeken

Een online marketeer met passie voor het vak!

Een gedreven collega met lef en passie voor online marketing! Ga samen met online marketeers, data-analisten, designers en projectmanagers aan de slag om het beste online resultaat te behalen voor grote merken zoals Kia, Opel en Van Mossel. Aan diversiteit en uitdaging is geen gebrek! Zo werk je de ene dag aan een multichannel campagne om de nieuwste Volkswagen Golf in de markt te zetten, of zet je diverse online kanalen in om meer aandacht te creëren voor de voorraad van een dealer. Bij DTC Media Online kom je terecht in leerzame werkomgeving met een hele fijne werksfeer. Daarbij krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door trainingen en in-house kennis van natuurlijk onze eigen specialisten. 

Wij schakelen niet alleen snel met onze klanten, maar ook intern met collega’s van verschillende afdelingen. Zie jij een uitdaging of juist een kans bij klanten? Dan haak je zo de juiste collega’s aan, die altijd voor je klaar staan. Met meer dan 50 jonge en gedreven DTC’ers geven wij elke dag hard gas met elkaar. En op vrijdagmiddag proosten we op mooie resultaten en tanken we even bij! 

 

Klaar voor de start? Go! 

Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Maak je gordel vast en ga aan de slag in team Linkerbaan of Cum Lauda. Als ervaren Online Marketeer ga jij het team versterken en samen met de klant groeien naar een hoger niveau op Online Marketing binnen de Automotive. Je hebt een coördinerende en adviserende rol in de strategische samenwerking met onze klanten. En bent verantwoordelijk voor de online groei van jouw klanten.  Je werkzaamheden bestaan verder uit: 

  • Ontwikkelen van een online strategie voor jouw klanten
  • Campagnes ontwikkelen om de online doelen van jouw klanten te realiseren
  • Analyseren en rapporteren van campagnes en daaruit alle online kansen benutten die bijdragen aan de doelstellingen van jouw klanten
  • Het zo effectief mogelijk inzetten van de online kanalen voor jouw klanten.
    HIerbij bepaal je samen met jouw team hoe Google Ads, SEO, Marketing Automation, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Facebook etc kan resulteren in maximaal resultaat.
  • Meedraaien in Marketing Automation projecten.

 

Schakel jij mee naar een volgende versnelling? 

Om samen tot het beste resultaat te komen hebben we een ijzersterk team nodig. We vragen je daarom minimaal te voldoen aan de volgende punten:

  • Een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur richting (digitale) Communicatie of Commerciële Economie.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de Automotive branche of bij een online marketingbureau. Veel belangrijker vinden wij het dat je proactief en leergierig bent en dat je in het bezit bent van een gezonde dosis ambitie en lef!
  • Je hebt analytisch inzicht en bent hierdoor in staat online campagnes te doorgronden en optimaliseren.
  • Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift) en in staat positief kritisch te zijn naar jezelf, je collega’s én je klanten.
  • Je bent een multitasker en schakelt makkelijk tussen verschillende werkzaamheden zonder het overzicht te verliezen.

 

Jouw brandstof 

  • Een marktconform salaris dat met jouw kennis en prestaties meegroeit.
  • Een gevarieerde en uitdagende baan met een leuke werksfeer.
  • Moderne pensioenvoorziening.
  • Flexibele werktijden (mogelijkheid om thuis te werken) en reiskostenvergoeding.
  • 27 vakantiedagen.
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, door te groeien en het volgen van trainingen (SEA , SEO, Marketing Automation, etc.) 

 

Benieuwd hoe een dag bij DTC Media Online eruit ziet? Zo dus! 

 

Hebben we je overtuigd? Dan nodig we je graag uit.

Bel of mail ons!
0314 – 362 009 en vraag naar Marije van Bergen of mail naar marije@dtcmedia.nl

 

Wij zijn DTC Media Online

De Automotive marketing specialist van Nederland! Onze enthousiaste, ervaren en gedreven specialisten weten onze klanten zoals Opel, Kia en Van Mossel elke dag online op de kaart te zetten. Dit doen we vanuit strategie naar operationele marketing vraagstukken (zoals online advertising campagnes, web analytics, SEO-trajecten, e-mailmarketing, social advertising, concept ontwikkeling en landing pages). Daarnaast exploiteren wij meerdere Automotive modules, zoals de online taxatie module, de online verkoopmodule, de private lease module, de voorraadmodule en een werkplaatsmodule. Door onze sterke eigen visie op de Automotive, data dashboarding en marketing automation zijn we helemaal klaar voor de toekomst!

Meer weten over DTC Media? Neem een kijkje onder de motorkap: https://www.dtcmedia.nl/werken-bij-ons/

Dit is wat wij jou bieden

  • Hardware

  • Vrije dagen

  • Ontwikkeling

  • Flexibele tijden

  • Informele sfeer

  • Plezier (vrijmibo)

Werk jij straks aan deze projecten?

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel…

Ons werk
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht:…

Ons werk
Bochane Winter Festival
Bochane Winter Festival

In samenwerking met Bochane heeft DTC media online een eindejaarscampagne opgezet genaamd het Winter Festival. Bij deze campagne zijn er allerlei online middelen…

Ons werk
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto…

Ons werk
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door…

Ons werk
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk…

Ons werk

Durf jij dtc media aan?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer