Sales Manager

Schakel jij mee naar de volgende versnelling?

Wie wij zoeken

Wil jij aan de slag bij dé (online) automotive marketing specialist? Word jij het commerciële gezicht van DTC Media Online en neem je onze klanten mee op een strategische en creatieve manier in onze visie? Dan is dit je kans op een nieuwe uitdaging.

Als Sales Manager ben je verantwoordelijk voor de omzet van DTC Media Online en samen met het Salesteam ga je voor het bereiken van de ambitieuze doelstellingen. Hiervoor maak je (bij voorkeur) gebruik van jouw online marketing en automotive kennis. Jij adviseert onze klanten over de mogelijkheden en producten op het gebied van data, dashboarding, online marketing, marketing automation en websites. Jij bewaakt onze visie en gaat dit verder uitbouwen/commercialiseren. Daarbij draag jij bij aan onze eigen marketing en ben je verantwoordelijk voor het gehele marktbewerkingsplan. 

 

Klaar voor de start? GO!


Bij DTC Media Online zijn we flexibel, ambitieus, innovatief en resultaatgericht. Onze werkzaamheden voeren we met liefde voor onze klanten uit. Om samen tot het beste resultaat te komen hebben we een ijzersterk team nodig. Jij versterkt het team met jouw verantwoordelijkheden:

  • Het maken en presenteren van accountplannen  
  • Deelnemen aan pitches 
  • Zien van kansen en deze vraagstukken omzetten naar acties 
  • Het aansturen van onze specialisten en het commerciële team 
  • Commerciële routes in processen omzetten en deze rapporten en sturen
  • Samen met het commerciële team alles in het werk stellen om de bedrijfsdoelstellingen te behalen  

 

Schakel jij mee naar de volgende versnelling? 

Ben je klaar om gas te geven en voldoe jij aan de volgende punten?

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring aan bureauzijde met een aantoonbare commerciële trackrecord
  • Je hebt ruime online marketing ervaring en bent een Sales specialist 
  • Je hebt commerciële skills en weet kansen te signaleren en deze door te vertalen naar voorstellen en opdrachten
  • Je bent schriftelijk en verbaal ijzersterk 
  • Ervaring als leidinggevende (en wil dit graag verder ontwikkelen)
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de directie
  • Kennis en ervaring in de automotive is een pré 

 

Jouw brandstof

  • Marktconform salaris op basis van jouw kennis en ervaring 
  • Auto van de zaak 
  • Interne- en externe trainingen of opleidingen 
  • De ruimte om jezelf en anderen te helpen ontwikkelen binnen de organisatie
  • Een plezierige en inspirerende werkplek met specialisten om je heen

 

Hebben we je overtuigd? Dan nodig we je graag uit.
Bel 0314 – 36 20 09 en vraag naar Jordi Bultman of mail naar jordi@dtcmedia.nl

Acquisitie n.a.v. de vacature wordt niet op prijs gesteld. 

 

Wij zijn DTC Media Online


Wij zijn gek op auto’s. Niet een beetje gek, maar knettergek! Wij zijn DTC Media Online: dé automotive marketing specialist van Nederland. Met onze marketing-professionals zijn wij dagelijks bezig om Automotive Nederland online op de kaart te zetten.

Vanuit Doetinchem verzorgen we met een gedreven en enthousiast team: online advertising campagnes, web analytics, SEO-trajecten, e-mailmarketing, social advertising, concept ontwikkeling, landing pages, volledige dealerwebsites en webapplicaties. DTC Media is gespecialiseerd in het genereren van leads. We doen er alles aan om deze te verkrijgen én te verrijken. Daarnaast exploiteren wij meerdere concepten, zoals o.a. de online taxatie module, de online verkoopmodule, de private lease module, de voorraadmodule en een werkplaatsmodule. Onze vestiging in IJsselstein is verantwoordelijk voor alle vormen van printmedia en in-store marketing.

Meer weten over DTC Media? Neem een kijkje onder de motorkap: https://www.dtcmedia.nl/werken-bij-ons/

Dit is wat wij jou bieden

  • Hardware

  • Vrije dagen

  • Ontwikkeling

  • Flexibele tijden

  • Informele sfeer

  • Plezier (vrijmibo)

Werk jij straks aan deze projecten?

7 years in 7 seconds
7 years in 7 seconds

7 years in 7 seconds, de slogan die inhoud geeft aan de onlangs gelanceerde campagne van Kia Motors Nederland. Een auto krijgt veel…

Ons werk
Ardea Auto en de Ford Focus
Ardea Auto en de Ford Focus

‘We willen onze Ford Focus voorraad afbouwen en willen een aantal actiemodellen via e-mail onder de aandacht brengen van eigen klanten’. Doeltreffend, conversiegericht:…

Ons werk
Bochane Winter Festival
Bochane Winter Festival

In samenwerking met Bochane heeft DTC media online een eindejaarscampagne opgezet genaamd het Winter Festival. Bij deze campagne zijn er allerlei online middelen…

Ons werk
Brute bij Zeeuw Automotive
Brute bij Zeeuw Automotive

Bij DTC Media werken rasechte auto liefhebbers. Klein, groot, hatchback of SUV… Hoewel we normaal niet veel om het formaat van de auto…

Ons werk
De elektrische Audi E-tron
De elektrische Audi E-tron

In samenwerking met Auto Hoogenboom hebben we ter promotie van de elektrische Audi E-tron, een allesomvattende campagne gerealiseerd. De online campagnes versterken door…

Ons werk
De SEO checklist van DTC Media
De SEO checklist van DTC Media

Websitebezoekers vinden hun weg naar je online showroom vanuit verschillende bronnen. Dankzij SEO optimalisatie zal de bijdrage van organische traffic toenemen. Een belangrijk…

Ons werk
DS E-TENSE
DS E-TENSE

100% elektrisch, een exclusieve SUV én € 4.000 subsidie? Voor ons dé mix om een gave campagne uit te denken en creëren. In…

Ons werk
Een bewezen succesformule
Een bewezen succesformule

Interactieve campagnes met een hoge ‘funfactor’, het is een bewezen succesformule. De funfactor trekt de aandacht en het interactieve aspect houdt deze aandacht…

Ons werk

Durf jij dtc media aan?

Wij werken samen met o.a.:
Logo Hubspot Logo Active Campaign Logo Google Partner Logo Bing Ads Logo Visual Website Optimezer Logo Visual Website Optimezer